Utilization of Lifetime Value in Czech Companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00131799" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00131799 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití hodnoty zákazníka v českých firmách
Original language description
Příspěvek prezentuje výsledky marketingového výzkumu v oblasti řízení vztahů se zákazníky a hodnoty zákazníka. Detailně seznamuje s intenzitou využívání hodnoty zákazníka v českých firmách. Prezentuje využívání jednotlivých proměnných, které vstupují dohodnoty zákazníka. V návaznosti na výsledky představuje možnosti přesné kvantifikace hodnoty zákazníka.
Czech name
Využití hodnoty zákazníka v českých firmách
Czech description
Příspěvek prezentuje výsledky marketingového výzkumu v oblasti řízení vztahů se zákazníky a hodnoty zákazníka. Detailně seznamuje s intenzitou využívání hodnoty zákazníka v českých firmách. Prezentuje využívání jednotlivých proměnných, které vstupují dohodnoty zákazníka. V návaznosti na výsledky představuje možnosti přesné kvantifikace hodnoty zákazníka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNET'2008 Agro. Proceedings of International Ph.D. Students Conference
ISBN
978-80-7375-239-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Mendelova Zemědělská a Lesnická Univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—