Marketing in context corporate social responsibility of firms
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139832" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139832 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem
Original language description
Abstrakt Příspěvek popisuje současné nové marketingové aktivity firem v kontextu s novým přístupem sociálního marketingu a při sociální odpovědnosti firem. Společenská sociální odpovědnost firem (CSR) může být konkurenční výhodou i dobrou podporou udržitelného rozvoje firem.
Czech name
Marketing v kontextu společenské sociální odpovědnosti firem
Czech description
Abstrakt Příspěvek popisuje současné nové marketingové aktivity firem v kontextu s novým přístupem sociálního marketingu a při sociální odpovědnosti firem. Společenská sociální odpovědnost firem (CSR) může být konkurenční výhodou i dobrou podporou udržitelného rozvoje firem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z konference
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
—
Publisher name
MZLU v Brně
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
1