All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer's decision making process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150149" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150149 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotrebiteľ a rozhodovací proces

  • Original language description

    Publikace se zabývá aplikací klasických teoretických poznatků o rozhodovacím procesu na spotřebitelskou oblast. Východiskem je vymezení rozhodovacího procesu, včetně veškerých jeho prvků a základní typologické klasifikace. S důrazem na specifika spotřebitelské oblasti je rozebrána struktura rozhodovacího procesu, sestávající z vymezení problému a vydefinování požadovaného stavu, analýzy faktorů rozhodování a určení rozhodovacích kritérií, určení pravidel rozhodování, rozponání a tvorby variant, jejich vyhodnocení, formulace a přijetí rozhodnutí a na závěr samotná implementace tohoto rozhodnutí, následovaná vyhodnocením úspěšnosti dosažení cíle. V závěru kapitoly autoři představují některé z perspektivně se jevících, moderních přístupů k analýze procesupřijímání spotřebitelských rozhodnutí.

  • Czech name

    Spotrebiteľ a rozhodovací proces

  • Czech description

    Publikace se zabývá aplikací klasických teoretických poznatků o rozhodovacím procesu na spotřebitelskou oblast. Východiskem je vymezení rozhodovacího procesu, včetně veškerých jeho prvků a základní typologické klasifikace. S důrazem na specifika spotřebitelské oblasti je rozebrána struktura rozhodovacího procesu, sestávající z vymezení problému a vydefinování požadovaného stavu, analýzy faktorů rozhodování a určení rozhodovacích kritérií, určení pravidel rozhodování, rozponání a tvorby variant, jejich vyhodnocení, formulace a přijetí rozhodnutí a na závěr samotná implementace tohoto rozhodnutí, následovaná vyhodnocením úspěšnosti dosažení cíle. V závěru kapitoly autoři představují některé z perspektivně se jevících, moderních přístupů k analýze procesupřijímání spotřebitelských rozhodnutí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie

  • ISBN

    978-80-552-0318-8

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    219

  • Publisher name

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • UT code for WoS chapter