All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Successful selling of packed fresh fruit and vegetable

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150334" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150334 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prodejní úspěšnost baleného čerstvého ovoce a zeleniny

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o prodejnosti baleného ovoce a zeleniny, jako nového trendu uspokojení spotřebitelské poptávky v souvislosti s kulturností prodeje v samoobslužných prodejnách i stánkovém prodeji. Upozorňuje na to, že potraviny a pochutiny vyžadují kvalitní, zdravotně nezávadné obaly, při splnění podmínek zák. č. 477/2001 Sb. o obalech, pokud jsou uváděny na trh nebo do oběhu v České republiky, obsahujíc od toho, zda byly vyrobeny nebo dovezeny z jiných členských států Evropské unie. Konkrétní údajepro analytickou část příspěvku poskytla firma Hortim International spol. s.r.o. působící na českém trhu od roku 1995. Analýza dosažených ekonomických výsledků potvrdila oprávněnost prodeje baleného čerstvého ovoce a zeleniny, i když pro zvýšení prodejnosti bude nutná déle trvající propagace. Potvrdil to průzkum spotřebitelské poptávky, který uskutečnili autoři příspěvku. Rozhodující pro úspěšnost prodeje je v získání důvěry spotřebitelů v kvalitu prodávaných, zabalených, produktů ovoce a

  • Czech name

    Prodejní úspěšnost baleného čerstvého ovoce a zeleniny

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o prodejnosti baleného ovoce a zeleniny, jako nového trendu uspokojení spotřebitelské poptávky v souvislosti s kulturností prodeje v samoobslužných prodejnách i stánkovém prodeji. Upozorňuje na to, že potraviny a pochutiny vyžadují kvalitní, zdravotně nezávadné obaly, při splnění podmínek zák. č. 477/2001 Sb. o obalech, pokud jsou uváděny na trh nebo do oběhu v České republiky, obsahujíc od toho, zda byly vyrobeny nebo dovezeny z jiných členských států Evropské unie. Konkrétní údajepro analytickou část příspěvku poskytla firma Hortim International spol. s.r.o. působící na českém trhu od roku 1995. Analýza dosažených ekonomických výsledků potvrdila oprávněnost prodeje baleného čerstvého ovoce a zeleniny, i když pro zvýšení prodejnosti bude nutná déle trvající propagace. Potvrdil to průzkum spotřebitelské poptávky, který uskutečnili autoři příspěvku. Rozhodující pro úspěšnost prodeje je v získání důvěry spotřebitelů v kvalitu prodávaných, zabalených, produktů ovoce a

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2009

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database