Successful selling of packed fresh fruit and vegetable
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150334" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150334 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prodejní úspěšnost baleného čerstvého ovoce a zeleniny
Original language description
Příspěvek pojednává o prodejnosti baleného ovoce a zeleniny, jako nového trendu uspokojení spotřebitelské poptávky v souvislosti s kulturností prodeje v samoobslužných prodejnách i stánkovém prodeji. Upozorňuje na to, že potraviny a pochutiny vyžadují kvalitní, zdravotně nezávadné obaly, při splnění podmínek zák. č. 477/2001 Sb. o obalech, pokud jsou uváděny na trh nebo do oběhu v České republiky, obsahujíc od toho, zda byly vyrobeny nebo dovezeny z jiných členských států Evropské unie. Konkrétní údajepro analytickou část příspěvku poskytla firma Hortim International spol. s.r.o. působící na českém trhu od roku 1995. Analýza dosažených ekonomických výsledků potvrdila oprávněnost prodeje baleného čerstvého ovoce a zeleniny, i když pro zvýšení prodejnosti bude nutná déle trvající propagace. Potvrdil to průzkum spotřebitelské poptávky, který uskutečnili autoři příspěvku. Rozhodující pro úspěšnost prodeje je v získání důvěry spotřebitelů v kvalitu prodávaných, zabalených, produktů ovoce a
Czech name
Prodejní úspěšnost baleného čerstvého ovoce a zeleniny
Czech description
Příspěvek pojednává o prodejnosti baleného ovoce a zeleniny, jako nového trendu uspokojení spotřebitelské poptávky v souvislosti s kulturností prodeje v samoobslužných prodejnách i stánkovém prodeji. Upozorňuje na to, že potraviny a pochutiny vyžadují kvalitní, zdravotně nezávadné obaly, při splnění podmínek zák. č. 477/2001 Sb. o obalech, pokud jsou uváděny na trh nebo do oběhu v České republiky, obsahujíc od toho, zda byly vyrobeny nebo dovezeny z jiných členských států Evropské unie. Konkrétní údajepro analytickou část příspěvku poskytla firma Hortim International spol. s.r.o. působící na českém trhu od roku 1995. Analýza dosažených ekonomických výsledků potvrdila oprávněnost prodeje baleného čerstvého ovoce a zeleniny, i když pro zvýšení prodejnosti bude nutná déle trvající propagace. Potvrdil to průzkum spotřebitelské poptávky, který uskutečnili autoři příspěvku. Rozhodující pro úspěšnost prodeje je v získání důvěry spotřebitelů v kvalitu prodávaných, zabalených, produktů ovoce a
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2009
Issue of the periodical within the volume
6
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—