Changes in consumer behavior in the Czech Republic in the purchase and consumption of wine
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00155236" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00155236 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína
Original language description
Anotace Článek popisuje a analyzuje změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína. Dále jsou v článku definovány základní faktory, které ovlivňují kvalitu vína a v důsledku toho i rozhodovací procesy spotřebitelů vína. Článek takézmiňuje změny, ke kterým došlo v situaci s nakupováním a konzumací vína na českém trhu v době hospodářské a finanční krize.
Czech name
Změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína
Czech description
Anotace Článek popisuje a analyzuje změny chování zákazníků v České republice při nákupu a konzumaci vína. Dále jsou v článku definovány základní faktory, které ovlivňují kvalitu vína a v důsledku toho i rozhodovací procesy spotřebitelů vína. Článek takézmiňuje změny, ke kterým došlo v situaci s nakupováním a konzumací vína na českém trhu v době hospodářské a finanční krize.
Classification
Type
M - Conference organization
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Praha, ČZU, PEF
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
90
Foreign attendee count
12
Type of event by attendee nationality
EUR - Evropská akce