All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer behavior in tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165282" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165282 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Chování spotřebitele v cestovním ruchu

  • Original language description

    Tento článek se zabývá provedením analýzy, která poukazuje na významnost jednotlivých faktorů při rozhodování spotřebitele na trhu cestovního ruchu. Seznamuje zejména s modifikovaným modelem nákupního rozhodovacího procesu. V úvodní části analýzy se článek zaměřuje na intenzitu dovolených během jednoho roku. Další prováděná analýza investic do dovolené prokázala značnou rozdílnost mezi zimní a letní dovolenou. Dále se článek věnuje využívání benefitních programů, kde byly získány velmi zajímavé informace. Obsahem poslední části analýzy jsou faktory ovlivňující respondenty při výběru dovolené. Kromě základních faktorů, jakými jsou cena, image či reklama, byli respondenti dotazováni, zda je ovlivňují takové faktory, jako jsou věrnostní programy, doporučení odborníků, poskytované služby atd. Jednotlivé faktory byly seřazeny do skupin prostřednictvím shlukové analýzy. Ze shlukové analýzy vyplynuly čtyři základní skupiny faktorů. První skupinou (resp. prvkem) je sleva. Další skupiny byly na

  • Czech name

    Chování spotřebitele v cestovním ruchu

  • Czech description

    Tento článek se zabývá provedením analýzy, která poukazuje na významnost jednotlivých faktorů při rozhodování spotřebitele na trhu cestovního ruchu. Seznamuje zejména s modifikovaným modelem nákupního rozhodovacího procesu. V úvodní části analýzy se článek zaměřuje na intenzitu dovolených během jednoho roku. Další prováděná analýza investic do dovolené prokázala značnou rozdílnost mezi zimní a letní dovolenou. Dále se článek věnuje využívání benefitních programů, kde byly získány velmi zajímavé informace. Obsahem poslední části analýzy jsou faktory ovlivňující respondenty při výběru dovolené. Kromě základních faktorů, jakými jsou cena, image či reklama, byli respondenti dotazováni, zda je ovlivňují takové faktory, jako jsou věrnostní programy, doporučení odborníků, poskytované služby atd. Jednotlivé faktory byly seřazeny do skupin prostřednictvím shlukové analýzy. Ze shlukové analýzy vyplynuly čtyři základní skupiny faktorů. První skupinou (resp. prvkem) je sleva. Další skupiny byly na

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Littera Scripta

  • ISSN

    1802-503X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3 - 2010

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database