Consumer preferences in adrenalin tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00178779" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00178779 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Preference spotřebitelů adrenalinové turistiky
Original language description
Tento příspěvek se zabývá problematikou adrenalinové turistiky v souvislosti s preferencemi spotřebitelů účastnících se vybraných aktivit. Statistickým zpracováním marketingového průzkumu jsou zjištěny názory respondentů na provozování adrenalinových sportů v České republice a stanoveno roční rozmezí finančních nákladů za sportovní oblečení a outdoorovou výbavu.
Czech name
Preference spotřebitelů adrenalinové turistiky
Czech description
Tento příspěvek se zabývá problematikou adrenalinové turistiky v souvislosti s preferencemi spotřebitelů účastnících se vybraných aktivit. Statistickým zpracováním marketingového průzkumu jsou zjištěny názory respondentů na provozování adrenalinových sportů v České republice a stanoveno roční rozmezí finančních nákladů za sportovní oblečení a outdoorovou výbavu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků IV. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
ISBN
978-80-7248-620-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
61-69
Publisher name
Slezská univerzita v Opavě
Place of publication
Opava
Event location
Karviná
Event date
Nov 4, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—