All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer behavior when purchasing milk from milk machine

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00180507" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00180507 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu

  • Original language description

    V posledních letech se někteří producenti mléka rozhodli využít automaty jako přímou formu prodeje mléka spotřebiteli. Malí producenti tak částečně řeší nízké výkupní ceny odběratelů a zároveň vytváří přímou vazbu na zákazníka. Tento příspěvek seznamujes vybranými výsledky marketingového šetření, které bylo realizováno v březnu 2011 u vzorku 367 respondentů. Dílčím cílem tohoto šetření bylo poznat spotřební chování při koupi mléka z automatů. Příspěvek seznamuje s postoji spotřebitelů k automatům na mléko a důvody, které vedou konzumenta k využívání tohoto způsobu nákupu.

  • Czech name

    Chování spotřebitele při nakupování mléka z mlékomatu

  • Czech description

    V posledních letech se někteří producenti mléka rozhodli využít automaty jako přímou formu prodeje mléka spotřebiteli. Malí producenti tak částečně řeší nízké výkupní ceny odběratelů a zároveň vytváří přímou vazbu na zákazníka. Tento příspěvek seznamujes vybranými výsledky marketingového šetření, které bylo realizováno v březnu 2011 u vzorku 367 respondentů. Dílčím cílem tohoto šetření bylo poznat spotřební chování při koupi mléka z automatů. Příspěvek seznamuje s postoji spotřebitelů k automatům na mléko a důvody, které vedou konzumenta k využívání tohoto způsobu nákupu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků IV. Mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků

  • ISBN

    978-80-7248-620-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    53-60

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Karviná

  • Event date

    Nov 4, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article