Using of the marketing tools in brewing industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193353" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193353 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití marketingových nástrojů v pivovarnictví
Original language description
Článek je zaměřen na možnosti využití marketingových nástrojů v oblasti pivovarnictví. Popisuje jednotlivé složky základního marketingového mixu a jejich aplikaci pro zvýšení konkurenceschopnosti firem v oblasti pivovarnictví.
Czech name
Využití marketingových nástrojů v pivovarnictví
Czech description
Článek je zaměřen na možnosti využití marketingových nástrojů v oblasti pivovarnictví. Popisuje jednotlivé složky základního marketingového mixu a jejich aplikaci pro zvýšení konkurenceschopnosti firem v oblasti pivovarnictví.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MARKETING V PRAXI AGROPOTRAVINÁRSKEHO SEKTORA. Zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti stretnutia katedier poľnohospodárskych univerzít SR a ČR.
ISBN
978-80-552-0932-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
80-86
Publisher name
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Mikulov
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—