Endorsement and celebrities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193455" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193455 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklamní podpora a celebrity
Original language description
V současnosti vynakládají firmy miliony aby získaly známé celebrity, které by propagovaly jejich produkty. Řada kritiků považuje tyto peníze a vyhozené oknem a promrhané. Je podpora celebritami vhodný a efektivní reklamí formát či nikoliv? Autor analyzuje výsledky řady výzkumů v této oblasti a popisuje základní teorie, které se tímto fenoménem zabývají, které vysvětlují jak podpora celebritami funguje a rovnět předestírá důležité faktory, které ovlivňují zásadním způsobem tento formát reklamního působení.
Czech name
Reklamní podpora a celebrity
Czech description
V současnosti vynakládají firmy miliony aby získaly známé celebrity, které by propagovaly jejich produkty. Řada kritiků považuje tyto peníze a vyhozené oknem a promrhané. Je podpora celebritami vhodný a efektivní reklamí formát či nikoliv? Autor analyzuje výsledky řady výzkumů v této oblasti a popisuje základní teorie, které se tímto fenoménem zabývají, které vysvětlují jak podpora celebritami funguje a rovnět předestírá důležité faktory, které ovlivňují zásadním způsobem tento formát reklamního působení.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
6-8
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—