All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Endorsement and celebrities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00193455" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00193455 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklamní podpora a celebrity

  • Original language description

    V současnosti vynakládají firmy miliony aby získaly známé celebrity, které by propagovaly jejich produkty. Řada kritiků považuje tyto peníze a vyhozené oknem a promrhané. Je podpora celebritami vhodný a efektivní reklamí formát či nikoliv? Autor analyzuje výsledky řady výzkumů v této oblasti a popisuje základní teorie, které se tímto fenoménem zabývají, které vysvětlují jak podpora celebritami funguje a rovnět předestírá důležité faktory, které ovlivňují zásadním způsobem tento formát reklamního působení.

  • Czech name

    Reklamní podpora a celebrity

  • Czech description

    V současnosti vynakládají firmy miliony aby získaly známé celebrity, které by propagovaly jejich produkty. Řada kritiků považuje tyto peníze a vyhozené oknem a promrhané. Je podpora celebritami vhodný a efektivní reklamí formát či nikoliv? Autor analyzuje výsledky řady výzkumů v této oblasti a popisuje základní teorie, které se tímto fenoménem zabývají, které vysvětlují jak podpora celebritami funguje a rovnět předestírá důležité faktory, které ovlivňují zásadním způsobem tento formát reklamního působení.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing & komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    6-8

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database