The inovation of information system QI with using cloud computing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F16%3A43910667" target="_blank" >RIV/62156489:43110/16:43910667 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovace nasazení informačního systému QI pomocí technologie cloud computing
Original language description
Předmětem nabídky a řešením projektu bylo zajistit jednotný a komplexní systém managementu požadavků jako významné rozšíření systému. Současný systém nejednotného zadávání požadavků bude nahrazen jedním komplexním řešením s novou možností poskytování formou cloud computingu. Bude navržena a realizována webová aplikace, helpdesk, do kterého bude přesunuta veškerá komunikace související s požadavky na systém QI, jehož je společnost dodavatelem. QI je komplexní informační systém, který splňuje i ty nejnáročnější požadavky na řízení firmy a zpracování podnikových informací. Je určen pro řízení výrobních a obchodních společností, pro firmy z oblasti služeb a distribuce. Nový Helpdesk je inovativní řešení, bude integrován do QI a bude sloužit pro zákaznickou obsluhu požadavků, bude navržený a realizovaný v duchu nejnovějších technologií a responzivním designem implementovaným frameworkem bootstrap. Řešitelé navrhli dále metodiku systémového zpracování požadavků a objednatel celé řešení nabídne zákazníkům jako on premise i formou cloudu. V rámci první fáze projektu bylo provedeno modelování procesní mapy a diagramů aktivit jednotlivých subprocesů a aktivit. Návrh webové aplikace proběhl ve spolupráci s firmou. Dále ve druhé fázi byla doporučena integrace řešení do QI a inovativní implementace celého systémuI formou služby. Byly poskytnuty odborné konzultace pracovníků Ústavu informatiky, kteří mají s nasazením této technologie zkušenosti.
Czech name
Inovace nasazení informačního systému QI pomocí technologie cloud computing
Czech description
Předmětem nabídky a řešením projektu bylo zajistit jednotný a komplexní systém managementu požadavků jako významné rozšíření systému. Současný systém nejednotného zadávání požadavků bude nahrazen jedním komplexním řešením s novou možností poskytování formou cloud computingu. Bude navržena a realizována webová aplikace, helpdesk, do kterého bude přesunuta veškerá komunikace související s požadavky na systém QI, jehož je společnost dodavatelem. QI je komplexní informační systém, který splňuje i ty nejnáročnější požadavky na řízení firmy a zpracování podnikových informací. Je určen pro řízení výrobních a obchodních společností, pro firmy z oblasti služeb a distribuce. Nový Helpdesk je inovativní řešení, bude integrován do QI a bude sloužit pro zákaznickou obsluhu požadavků, bude navržený a realizovaný v duchu nejnovějších technologií a responzivním designem implementovaným frameworkem bootstrap. Řešitelé navrhli dále metodiku systémového zpracování požadavků a objednatel celé řešení nabídne zákazníkům jako on premise i formou cloudu. V rámci první fáze projektu bylo provedeno modelování procesní mapy a diagramů aktivit jednotlivých subprocesů a aktivit. Návrh webové aplikace proběhl ve spolupráci s firmou. Dále ve druhé fázi byla doporučena integrace řešení do QI a inovativní implementace celého systémuI formou služby. Byly poskytnuty odborné konzultace pracovníků Ústavu informatiky, kteří mají s nasazením této technologie zkušenosti.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
2
Place of publication
Brno
Publisher/client name
it2b s.r.o.
Version
—