All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching of object analysis in the courses Information technology/informaton systems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F99%3A11600012" target="_blank" >RIV/62156489:43110/99:11600012 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka objektové analýzy v předmětu Informační technologie/informační systémy

  • Original language description

    Článek pojednává o postupu ve výuce objektově orientovaného přístupu k analýze informačních systémů a především o výuce UML. Článek obsahuje popis modelů objektově orientované analýzy.

  • Czech name

    Výuka objektové analýzy v předmětu Informační technologie/informační systémy

  • Czech description

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    1999

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků Informatika IV/1999, Studnice

  • ISBN

    80-85615-79-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Nakladatelství KONVOJ, Brno

  • Place of publication

    Nakladatelství KONVOJ, Brno 1999

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article