All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Utilization of horses in rural tourism - characterization of offered service "horse riding"

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F15%3A43908278" target="_blank" >RIV/62156489:43210/15:43908278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití koní ve venkovském cestovním ruchu - charakteristika nabízené služby

  • Original language description

    V rámci dotazníkového průzkumu provedeného na Mendlově univerzitě v Brně v roce 2009 zaměřeného na provozy venkovské turistiky využívajících při svých službách pro návštěvníky chovu koní (průzkumu se zúčastnilo 43 majitelů provozů z celé České republiky)bylo zjištěno preferování celoroční nabídky poskytovaných služeb - jízdy na koni (67 %). Klientela preferuje krátké vyjížďky do okolí farem (86 %) v délce do 2 hodin (77 %). Nejdůležitější formou propagace je v současné době internet (81 %). Dvě třetinyprovozovatelů (67 %) se kloní k využívání rodinných příslušníků při svém podnikání., Tábor - 9. a 10. duben 2015

  • Czech name

    Využití koní ve venkovském cestovním ruchu - charakteristika nabízené služby

  • Czech description

    V rámci dotazníkového průzkumu provedeného na Mendlově univerzitě v Brně v roce 2009 zaměřeného na provozy venkovské turistiky využívajících při svých službách pro návštěvníky chovu koní (průzkumu se zúčastnilo 43 majitelů provozů z celé České republiky)bylo zjištěno preferování celoroční nabídky poskytovaných služeb - jízdy na koni (67 %). Klientela preferuje krátké vyjížďky do okolí farem (86 %) v délce do 2 hodin (77 %). Nejdůležitější formou propagace je v současné době internet (81 %). Dvě třetinyprovozovatelů (67 %) se kloní k využívání rodinných příslušníků při svém podnikání., Tábor - 9. a 10. duben 2015

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    GG - Zootechnics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu: sborník recenzovaných příspěvků ze 4. mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-7510-140-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    184-190

  • Publisher name

    Ústav lázeňství gastronomie a turismu, FPF, SU Opava

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

    Tábor

  • Event date

    Apr 9, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article