Marketing in local development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F10%3A00166042" target="_blank" >RIV/62156489:43310/10:00166042 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing v místním rozvoji
Original language description
V rámci projekt Partnerství pro místní rozvoj jsou při rozhodování o místním rozvoji využity marketingové nástroje. Především výsledky marketingového výzkumu jsou poskytují názory obyvatel na zamýšlený rozvoj. Kapitola prezentuje hlavní poznatky ze dvouvlastních empirických výzkumů města Brna a Znojma v konci roku 2009 a na začazku 2010.
Czech name
Marketing v místním rozvoji
Czech description
V rámci projekt Partnerství pro místní rozvoj jsou při rozhodování o místním rozvoji využity marketingové nástroje. Především výsledky marketingového výzkumu jsou poskytují názory obyvatel na zamýšlený rozvoj. Kapitola prezentuje hlavní poznatky ze dvouvlastních empirických výzkumů města Brna a Znojma v konci roku 2009 a na začazku 2010.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketing pro začátečníky
ISBN
978-80-251-3234-0
Number of pages of the result
8
Pages from-to
—
Number of pages of the book
192
Publisher name
Computer Press
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—