All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer behaviour on the meat market in South Moravian Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F16%3A43910519" target="_blank" >RIV/62156489:43310/16:43910519 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.icabr.com/respo/RESPO_2016.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/RESPO_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Chování spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky na Jižní Moravě. Zároveň jsou navržena doporučení pro podniky působící na trhu masa ve zkoumaném kraji. Hlavním cílem příspěvku je tedy formulovat doporučení prostřednictvím analýzy údajů týkajících se chování spotřebitelů na trhu masa a masných výrobků v Jihomoravském kraji. V rámci výsledků je demonstrován komplex nejdůležitějších faktorů, které hrají roli při nákupu masa a masných výrobků, spolu s vymezením preferencí spotřebitelů.

  • Czech name

    Chování spotřebitele na trhu s masem a masnými výrobky

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů na trhu s masem a masnými výrobky na Jižní Moravě. Zároveň jsou navržena doporučení pro podniky působící na trhu masa ve zkoumaném kraji. Hlavním cílem příspěvku je tedy formulovat doporučení prostřednictvím analýzy údajů týkajících se chování spotřebitelů na trhu masa a masných výrobků v Jihomoravském kraji. V rámci výsledků je demonstrován komplex nejdůležitějších faktorů, které hrají roli při nákupu masa a masných výrobků, spolu s vymezením preferencí spotřebitelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    40500 - Other agricultural sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Region v rozvoji společnosti 2016: sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7509-459-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    1016-1025

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Oct 20, 2016

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article

    000433971500106