Strengthening of Local Identity Through Governance and Marketing: Case Study the South Bohemian Region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43917550" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43917550 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2019.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Posílení lokální identity prostřednictvím governance a marketingu: případová studie z Jihočeského kraje
Original language description
Governance stojí na odvaze převzít odpovědnost za rozvoj a směřování území, která je pevnější v území, vykazující silnou lokální identitu. Místní akční skupiny se staly nástrojem podpory venkovské governance i v Českém prostředí po roce 2004. Příspěvek si proto klade za cíl odhalit jakým způsobem a zda vůbec MAS podporují svými aktivitami lokální identitu. Prostřednictvím analýzy strategií, projektů spolupráce a rozhovory s vybranými MAS Jihočeského kraje jsme zjistili, že MAS si úlohu v této oblasti uvědomují. Podpora lokální identity je obsažena v jejich strategiích, loga a názvy institucí mají předpoklad identitu cíleně budovat. MAS využívají i další nástroje komunikačního mixu, avšak dostatečně nenaplňují potenciál pořádání akcí. Realizované projekty spolupráce byly primárně zaměřeny na oblasti, které pomáhají místní identitu upevňovat (cestovní ruch, kulturní dědictví, tradice).
Czech name
Posílení lokální identity prostřednictvím governance a marketingu: případová studie z Jihočeského kraje
Czech description
Governance stojí na odvaze převzít odpovědnost za rozvoj a směřování území, která je pevnější v území, vykazující silnou lokální identitu. Místní akční skupiny se staly nástrojem podpory venkovské governance i v Českém prostředí po roce 2004. Příspěvek si proto klade za cíl odhalit jakým způsobem a zda vůbec MAS podporují svými aktivitami lokální identitu. Prostřednictvím analýzy strategií, projektů spolupráce a rozhovory s vybranými MAS Jihočeského kraje jsme zjistili, že MAS si úlohu v této oblasti uvědomují. Podpora lokální identity je obsažena v jejich strategiích, loga a názvy institucí mají předpoklad identitu cíleně budovat. MAS využívají i další nástroje komunikačního mixu, avšak dostatečně nenaplňují potenciál pořádání akcí. Realizované projekty spolupráce byly primárně zaměřeny na oblasti, které pomáhají místní identitu upevňovat (cestovní ruch, kulturní dědictví, tradice).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50602 - Public administration
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Region in the development of society 2019: Proceedings of the international scientific conference
ISBN
978-80-7509-709-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
432-442
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Oct 10, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—