All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Strengthening of Local Identity Through Governance and Marketing: Case Study the South Bohemian Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F19%3A43917550" target="_blank" >RIV/62156489:43310/19:43917550 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.icabr.com/respo/respo_2019.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/respo_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posílení lokální identity prostřednictvím governance a marketingu: případová studie z Jihočeského kraje

  • Original language description

    Governance stojí na odvaze převzít odpovědnost za rozvoj a směřování území, která je pevnější v území, vykazující silnou lokální identitu. Místní akční skupiny se staly nástrojem podpory venkovské governance i v Českém prostředí po roce 2004. Příspěvek si proto klade za cíl odhalit jakým způsobem a zda vůbec MAS podporují svými aktivitami lokální identitu. Prostřednictvím analýzy strategií, projektů spolupráce a rozhovory s vybranými MAS Jihočeského kraje jsme zjistili, že MAS si úlohu v této oblasti uvědomují. Podpora lokální identity je obsažena v jejich strategiích, loga a názvy institucí mají předpoklad identitu cíleně budovat. MAS využívají i další nástroje komunikačního mixu, avšak dostatečně nenaplňují potenciál pořádání akcí. Realizované projekty spolupráce byly primárně zaměřeny na oblasti, které pomáhají místní identitu upevňovat (cestovní ruch, kulturní dědictví, tradice).

  • Czech name

    Posílení lokální identity prostřednictvím governance a marketingu: případová studie z Jihočeského kraje

  • Czech description

    Governance stojí na odvaze převzít odpovědnost za rozvoj a směřování území, která je pevnější v území, vykazující silnou lokální identitu. Místní akční skupiny se staly nástrojem podpory venkovské governance i v Českém prostředí po roce 2004. Příspěvek si proto klade za cíl odhalit jakým způsobem a zda vůbec MAS podporují svými aktivitami lokální identitu. Prostřednictvím analýzy strategií, projektů spolupráce a rozhovory s vybranými MAS Jihočeského kraje jsme zjistili, že MAS si úlohu v této oblasti uvědomují. Podpora lokální identity je obsažena v jejich strategiích, loga a názvy institucí mají předpoklad identitu cíleně budovat. MAS využívají i další nástroje komunikačního mixu, avšak dostatečně nenaplňují potenciál pořádání akcí. Realizované projekty spolupráce byly primárně zaměřeny na oblasti, které pomáhají místní identitu upevňovat (cestovní ruch, kulturní dědictví, tradice).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50602 - Public administration

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Region in the development of society 2019: Proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

    978-80-7509-709-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    432-442

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Oct 10, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article