Marketing support to the increase of wood consumption in CR
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F06%3A00098858" target="_blank" >RIV/62156489:43410/06:00098858 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová podpora zvyšování spotřeby dřeva v ČR
Original language description
Strategie EU v oblasti lesního hospodářství, akční plán a národní lesnický program, bilance zdrojů a uplatnění dřevní hmoty, vývoj a tendence na trhu se dřevem, lesnický a dřevařský export a import, zvýšení přínosu lesů a lesního hospodářství pro rozvojvenkova, využívání dříví jako ekologické a obnovitelné suroviny. Rozvoj dřevozpracujícího průmyslu, podpora konkurenceschopnosti výrobků ze dřeva, analýza celospolečenských možností intenzifikace výstavby domů ze dřeva, trh realizace dřevostaveb, hospodárnost dřevěných staveb a jejich energetická bilance a nákladovost, perspektivy podnikání v tomto segmentu stavebnictví. Public relations, nadace dřevo pro život a její programy.
Czech name
Marketingová podpora zvyšování spotřeby dřeva v ČR
Czech description
Strategie EU v oblasti lesního hospodářství, akční plán a národní lesnický program, bilance zdrojů a uplatnění dřevní hmoty, vývoj a tendence na trhu se dřevem, lesnický a dřevařský export a import, zvýšení přínosu lesů a lesního hospodářství pro rozvojvenkova, využívání dříví jako ekologické a obnovitelné suroviny. Rozvoj dřevozpracujícího průmyslu, podpora konkurenceschopnosti výrobků ze dřeva, analýza celospolečenských možností intenzifikace výstavby domů ze dřeva, trh realizace dřevostaveb, hospodárnost dřevěných staveb a jejich energetická bilance a nákladovost, perspektivy podnikání v tomto segmentu stavebnictví. Public relations, nadace dřevo pro život a její programy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GK - Forestry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a obchod 2006
ISBN
80-8093-009-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
82-86
Publisher name
Národné lesnicke centrum Zvolen
Place of publication
Zvolen
Event location
Zvolen
Event date
Jan 1, 2006
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—