Possibilities to improve marketing and public relations for wood structures in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F07%3A00114573" target="_blank" >RIV/62156489:43410/07:00114573 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice
Original language description
Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin.
Czech name
Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice
Czech description
Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GK - Forestry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a obchod 2007
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
107-111
Publisher name
Katedra marketingu, obchodu a světového lesnictví, DF, TU Zvolen
Place of publication
Zvolen
Event location
Zvolen
Event date
Nov 27, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—