All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities to improve marketing and public relations for wood structures in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F07%3A00114573" target="_blank" >RIV/62156489:43410/07:00114573 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice

  • Original language description

    Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin.

  • Czech name

    Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice

  • Czech description

    Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    GK - Forestry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing a obchod 2007

  • ISBN

    978-80-8093-026-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    107-111

  • Publisher name

    Katedra marketingu, obchodu a světového lesnictví, DF, TU Zvolen

  • Place of publication

    Zvolen

  • Event location

    Zvolen

  • Event date

    Nov 27, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article