All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of the evaluation of the accessing forest roads for a group of people in wheelchairs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F10%3A00157020" target="_blank" >RIV/62156489:43410/10:00157020 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodický postup hodnocení přístupnosti lesních cest pro osoby na invalidním vozíku.

  • Original language description

    Cílem příspěvku je prezentovat metodický postup hodnocení přístupnosti lesních cest skupinami osob na invalidním vozíku. Základními technickými limity, které se vyskytují na lesní dopravní síti, jsou povrch cest, podélný sklon cesty, příčný sklon cesty,podélné a příčné překážky. Důležitým faktorem jsou také tzv. nástupní uzly, které propojují veřejné komunikace s lesní dopravní sítí. Zásadní roli hrají parkovací možnosti při ústí cest, případně dostupnost bezbariérovou veřejnou dopravou. Metodika hodnocení přístupnosti lesních cest pro uvedenou skupinu osob je založena na kombinaci terénního šetření stavu a vybavení lesních cest a analýzy podélných sklonů cest pomocí geoinformačního systému ESRI ArcInfo. Výsledkem konkrétní aplikace metodiky jsou databázová struktura vstupních dat a mapové výstupy, které jsou použitelné cílovou skupinou osob. Zhodnocení zpřístupnění lesní dopravní sítě bylo řešeno v rámci projektu interní grantové agentury LDF MENDELU v Brně.

  • Czech name

    Metodický postup hodnocení přístupnosti lesních cest pro osoby na invalidním vozíku.

  • Czech description

    Cílem příspěvku je prezentovat metodický postup hodnocení přístupnosti lesních cest skupinami osob na invalidním vozíku. Základními technickými limity, které se vyskytují na lesní dopravní síti, jsou povrch cest, podélný sklon cesty, příčný sklon cesty,podélné a příčné překážky. Důležitým faktorem jsou také tzv. nástupní uzly, které propojují veřejné komunikace s lesní dopravní sítí. Zásadní roli hrají parkovací možnosti při ústí cest, případně dostupnost bezbariérovou veřejnou dopravou. Metodika hodnocení přístupnosti lesních cest pro uvedenou skupinu osob je založena na kombinaci terénního šetření stavu a vybavení lesních cest a analýzy podélných sklonů cest pomocí geoinformačního systému ESRI ArcInfo. Výsledkem konkrétní aplikace metodiky jsou databázová struktura vstupních dat a mapové výstupy, které jsou použitelné cílovou skupinou osob. Zhodnocení zpřístupnění lesní dopravní sítě bylo řešeno v rámci projektu interní grantové agentury LDF MENDELU v Brně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    GK - Forestry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Rekreace a ochrana přírody

  • ISBN

    978-80-7375-398-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    57-59

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Křtiny

  • Event date

    May 5, 2010

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article

    283262900014