Reconstruction and repair complex SO 03 - hard surface SLŠ Valšovice technology KAPS-LE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F15%3A43907221" target="_blank" >RIV/62156489:43410/15:43907221 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rekonstrukce a oprava areálu SO 03 - zpevněná plocha SLŠ Valšovice s technologií KAPS-LE
Original language description
Původní skladba konstrukčních vrstev komunikací podle projektu: podklad z kameniva drceného 32 - 63 (ŠD) tl.170 mm, podklad z vibrovaného štěrku (ŠV) tl. 180 mm, obalované kamenivo (ACP 16) tl.70 mm, postřik spojovací z asfaltové emulze (0,7 kg/m2), asfaltový beton obrusný (ACO 11) tl. 40 mm, asfaltový beton ložní (ACL 22) tl. 60 mm nahrazena dvouvrstvou skladbou KAPS-LE: podklad z kameniva drceného 0 - 32 (ŠD). tl. 200 mm, podklad z KAPS-LE tl. 150 mm, kryt z KAPS-LE tl. 150 mm. Nová skladba nahrazujev téměř totožné tloušťce (520 mm / 500 mm) podklad částečně nestmelený a částečně stmelený z penetračního makadamu mnohem únosnější vrstvou KAPS-LE. Krytové vrstvy z asfaltových směsí tl. 170 mm jsou nahrazeny vrstvou KAPS-LE 150 mm. Konstrukce vozovky zdvouvrstvého KAPS-LE je tedy jednodušší k provádění stavebních operací, časově méně náročná, s úsporou nákladů cca 500 tisíc Kč a především vhodnější pro provoz manipulačních skladů s velkým zatížením a požadavkem na dlouhodobou životnos
Czech name
Rekonstrukce a oprava areálu SO 03 - zpevněná plocha SLŠ Valšovice s technologií KAPS-LE
Czech description
Původní skladba konstrukčních vrstev komunikací podle projektu: podklad z kameniva drceného 32 - 63 (ŠD) tl.170 mm, podklad z vibrovaného štěrku (ŠV) tl. 180 mm, obalované kamenivo (ACP 16) tl.70 mm, postřik spojovací z asfaltové emulze (0,7 kg/m2), asfaltový beton obrusný (ACO 11) tl. 40 mm, asfaltový beton ložní (ACL 22) tl. 60 mm nahrazena dvouvrstvou skladbou KAPS-LE: podklad z kameniva drceného 0 - 32 (ŠD). tl. 200 mm, podklad z KAPS-LE tl. 150 mm, kryt z KAPS-LE tl. 150 mm. Nová skladba nahrazujev téměř totožné tloušťce (520 mm / 500 mm) podklad částečně nestmelený a částečně stmelený z penetračního makadamu mnohem únosnější vrstvou KAPS-LE. Krytové vrstvy z asfaltových směsí tl. 170 mm jsou nahrazeny vrstvou KAPS-LE 150 mm. Konstrukce vozovky zdvouvrstvého KAPS-LE je tedy jednodušší k provádění stavebních operací, časově méně náročná, s úsporou nákladů cca 500 tisíc Kč a především vhodnější pro provoz manipulačních skladů s velkým zatížením a požadavkem na dlouhodobou životnos
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
22
Place of publication
Brno
Publisher/client name
Mendelova univerzita v Brně
Version
—