All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reconstruction and repair complex SO 03 - hard surface SLŠ Valšovice technology KAPS-LE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F15%3A43907221" target="_blank" >RIV/62156489:43410/15:43907221 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rekonstrukce a oprava areálu SO 03 - zpevněná plocha SLŠ Valšovice s technologií KAPS-LE

  • Original language description

    Původní skladba konstrukčních vrstev komunikací podle projektu: podklad z kameniva drceného 32 - 63 (ŠD) tl.170 mm, podklad z vibrovaného štěrku (ŠV) tl. 180 mm, obalované kamenivo (ACP 16) tl.70 mm, postřik spojovací z asfaltové emulze (0,7 kg/m2), asfaltový beton obrusný (ACO 11) tl. 40 mm, asfaltový beton ložní (ACL 22) tl. 60 mm nahrazena dvouvrstvou skladbou KAPS-LE: podklad z kameniva drceného 0 - 32 (ŠD). tl. 200 mm, podklad z KAPS-LE tl. 150 mm, kryt z KAPS-LE tl. 150 mm. Nová skladba nahrazujev téměř totožné tloušťce (520 mm / 500 mm) podklad částečně nestmelený a částečně stmelený z penetračního makadamu mnohem únosnější vrstvou KAPS-LE. Krytové vrstvy z asfaltových směsí tl. 170 mm jsou nahrazeny vrstvou KAPS-LE 150 mm. Konstrukce vozovky zdvouvrstvého KAPS-LE je tedy jednodušší k provádění stavebních operací, časově méně náročná, s úsporou nákladů cca 500 tisíc Kč a především vhodnější pro provoz manipulačních skladů s velkým zatížením a požadavkem na dlouhodobou životnos

  • Czech name

    Rekonstrukce a oprava areálu SO 03 - zpevněná plocha SLŠ Valšovice s technologií KAPS-LE

  • Czech description

    Původní skladba konstrukčních vrstev komunikací podle projektu: podklad z kameniva drceného 32 - 63 (ŠD) tl.170 mm, podklad z vibrovaného štěrku (ŠV) tl. 180 mm, obalované kamenivo (ACP 16) tl.70 mm, postřik spojovací z asfaltové emulze (0,7 kg/m2), asfaltový beton obrusný (ACO 11) tl. 40 mm, asfaltový beton ložní (ACL 22) tl. 60 mm nahrazena dvouvrstvou skladbou KAPS-LE: podklad z kameniva drceného 0 - 32 (ŠD). tl. 200 mm, podklad z KAPS-LE tl. 150 mm, kryt z KAPS-LE tl. 150 mm. Nová skladba nahrazujev téměř totožné tloušťce (520 mm / 500 mm) podklad částečně nestmelený a částečně stmelený z penetračního makadamu mnohem únosnější vrstvou KAPS-LE. Krytové vrstvy z asfaltových směsí tl. 170 mm jsou nahrazeny vrstvou KAPS-LE 150 mm. Konstrukce vozovky zdvouvrstvého KAPS-LE je tedy jednodušší k provádění stavebních operací, časově méně náročná, s úsporou nákladů cca 500 tisíc Kč a především vhodnější pro provoz manipulačních skladů s velkým zatížením a požadavkem na dlouhodobou životnos

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    22

  • Place of publication

    Brno

  • Publisher/client name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Version