All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The compression side loading area forwarders Novotny LVS 511

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F16%3A43910251" target="_blank" >RIV/62156489:43410/16:43910251 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komprimační bočnice ložného prostoru forwarderu LVS 511 Novotný

  • Original language description

    Korba na zadním ložném prostoru forwarderu je uložena na koulích průměru 60mm a přesahuje na tomto konci o 340mm. Ve přední části korba dosedá na trojúhelníkové stojky ve vazbě na boční síly při jízdě a přesnosti dosednutí. Přední část je vyztužena tvarovým plechem, s ohledem na tlaky od hydraulických válců, zadní část je také vyztužena proti reakcím od válců a od hmotnosti nákladu a korby. Výška stojek rámu nad původním podvozkem je dána zavěšením hydraulických válců zdvihu a uchycením kinematiky zdvihu. Vše je těsně nad původním rámem stroje a šasi je uvnitř původních klanic. Takže místa je zde málo. Je možno využít ve vazbě na kolový nebo pásový podvozek. Rám je přichycen šroubovanými svorkami nad stojkami tak, jako je přichycena dnes třetí klanice u výsuvného zadního dílu původního rámu. Pro umístění korby co nejníže nad původním rámem je zvolena varianta řešení s tvarovaným dnem. Dno korby je v přední části ploché, u uchycení táhla je výčnělek s pozvolnou šikminou. V zadní části dna korby je žlab pro komprimaci zadní části vleku. Korba má rám šasi z jeklů 160x90x5. Na obou koncích jsou plechové rámy, které obsahují hydraulické válce ovládání klanic a klouby pro tyto klanice. Dno korby tvoří dva tvarované plechy. Výška nejvyšší části dna (rovného předního plechu) nad původním rámem je 481mm. Přední je pro rovné dno a má navařen tvarový plech kvůli uchycení tažných členů. Zadní plech je tvarovaný do žlabu. Plechová dna mají ve spodní části konzolovou výztuhu převážně z výpalku plechů nebo z upraveného jeklu. Komprimační bočnice jsou tvořeny krajními bočnicemi a propojeny trubkovými polotovary. Vyztuženy jsou plechovými výpalky pro podporu plechové výplně. Bočnice jsou tvarově uzpůsobeny pro komprimaci, jsou identické a zaměnitelné. Výška bočnic nad dnem v kolmém stavu je 1100mm a šířkově jsou stejné jako je příčný obrys vleku 1870mm. Bočnice lze rozevřít od největší šířky rozevření 2817mm.

  • Czech name

    Komprimační bočnice ložného prostoru forwarderu LVS 511 Novotný

  • Czech description

    Korba na zadním ložném prostoru forwarderu je uložena na koulích průměru 60mm a přesahuje na tomto konci o 340mm. Ve přední části korba dosedá na trojúhelníkové stojky ve vazbě na boční síly při jízdě a přesnosti dosednutí. Přední část je vyztužena tvarovým plechem, s ohledem na tlaky od hydraulických válců, zadní část je také vyztužena proti reakcím od válců a od hmotnosti nákladu a korby. Výška stojek rámu nad původním podvozkem je dána zavěšením hydraulických válců zdvihu a uchycením kinematiky zdvihu. Vše je těsně nad původním rámem stroje a šasi je uvnitř původních klanic. Takže místa je zde málo. Je možno využít ve vazbě na kolový nebo pásový podvozek. Rám je přichycen šroubovanými svorkami nad stojkami tak, jako je přichycena dnes třetí klanice u výsuvného zadního dílu původního rámu. Pro umístění korby co nejníže nad původním rámem je zvolena varianta řešení s tvarovaným dnem. Dno korby je v přední části ploché, u uchycení táhla je výčnělek s pozvolnou šikminou. V zadní části dna korby je žlab pro komprimaci zadní části vleku. Korba má rám šasi z jeklů 160x90x5. Na obou koncích jsou plechové rámy, které obsahují hydraulické válce ovládání klanic a klouby pro tyto klanice. Dno korby tvoří dva tvarované plechy. Výška nejvyšší části dna (rovného předního plechu) nad původním rámem je 481mm. Přední je pro rovné dno a má navařen tvarový plech kvůli uchycení tažných členů. Zadní plech je tvarovaný do žlabu. Plechová dna mají ve spodní části konzolovou výztuhu převážně z výpalku plechů nebo z upraveného jeklu. Komprimační bočnice jsou tvořeny krajními bočnicemi a propojeny trubkovými polotovary. Vyztuženy jsou plechovými výpalky pro podporu plechové výplně. Bočnice jsou tvarově uzpůsobeny pro komprimaci, jsou identické a zaměnitelné. Výška bočnic nad dnem v kolmém stavu je 1100mm a šířkově jsou stejné jako je příčný obrys vleku 1870mm. Bočnice lze rozevřít od největší šířky rozevření 2817mm.

Classification

  • Type

    G<sub>prot</sub> - Prototype

  • CEP classification

    GK - Forestry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA04020087" target="_blank" >TA04020087: Development and manufacture of forwarder with a special emphasis on environmental cleanliness of works and efficient biomass processing in forestry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    LVS 511 Novotný

  • Numerical identification

    LVS 511 Novotný

  • Technical parameters

    Základní technické parametry forwarderu jsou: celková délka = 6,950 - 7,750 m, šířka = 1,860 m, pásový podvozek, jeřáb - dosah a zdvihový moment = Cranab FC45 T, 45,6 kNm, 6,1 m, motor (typ a výkon) Cummins B3.3 55 kW/2600 ot/min, 283 Nm/1600 ot/min, pojezdová rychlost s nákladem po rovině = 5 km/h. Kontaktními osobami pro jednání jsou autoři - Jindřich Neruda a Radomír Ulrich, Mendelova univerzita v Brně, Zemědělská 1, 613 00 Brno. Smlouva o další výrobě byla uzavřena se Strojírnou Novotný, s.r.o., IČO 26819678

  • Economical parameters

    Očekáváme, že pozitivní vliv výsledků projektu na vznik nových pracovních míst a zvýšení tržeb nastane až v roce 2020 a dále po zahájení výroby. Na základě ohlasu, které jsme získali během prezentací nově vyvinutých výrobků na tuzemských a zahraničních odborných veletrzích v r. 2015 - 2016, důležitý pro trh bude SkogsElmia Švédsko 2019 kde očekáváme první reálné objednávky. Po zahájení výroby v roce 2020 očekáváme zvýšení tržeb minimálně o 10 % a vytvoření 2 nových pracovních míst.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    26819678

  • Owner name

    Strojírna Novotný s.r.o.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Licence fee requirement

  • Web page