Marketing and business logistics as supporting methodical disciplines in the process of planning and management of a woodworking company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F99%3A42100002" target="_blank" >RIV/62156489:43410/99:42100002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing a podniková logistika jako podpůrné metodické disciplíny v procesu plánování a řízení dřevařské frimy.
Original language description
Významnými se dnes stávají pojmy trh, kapitál a peníze. Rozvíjí se nové disciplíny, jako marketing, logistika, management, reingeneering, projektové řízení a další. Všechny tyto disciplíny sledují a řeší jediný cíl: Zajistit vysoce efektivní a promyšlenéfungování firmy, zahrnující všechny její aktivity, a to se vysokou mírou prosperity a stability v tržním prostředí. Příspěvek je věnován marketingu a podnikové logistice, jejich nástrojům, principům a možnostem uplatnění v řízení dřevařské frimy.
Czech name
Marketing a podniková logistika jako podpůrné metodické disciplíny v procesu plánování a řízení dřevařské frimy.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GK - Forestry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomika a riadenie podnikov DSP
ISBN
80-228-0847-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
TU Zvolen
Place of publication
Zvolen
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—