All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Garden Networks. Marketing and management of gardens

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43510%2F15%3A43908064" target="_blank" >RIV/62156489:43510/15:43908064 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zahradní sítě. Marketing a management zahrad

  • Original language description

    Zahrady mohou být řízeny moderními postupy managementu a marketingu, obrací se k trvale udržitelnému turismu se zapojením místní komunity, což vede k dlouhodobému přínosu nejen zahradám, ale také dané lokalitě- podpora místní ekonomiky, kultur, tradic, výrobků. S využitím znalostí o chování návštěvníků, jejich vnímání zahrady jako služby, s využitím správné propagace, interpretace, s uměleckým citem a znalostí historie, rostlin a technologií péče o zahradu, můžeme zahrady řídit jako turistický cíl a zároveň nebo právě proto je udržovat, ochraňovat, obnovovat, rozvíjet a přinášet porozumění jejich hodnotě široké veřejnosti. V práci jsou popsány metody řízení zahrad v cizině a 10 let zkušeností svedením Bylinkové zahrady Tiree Chmelař ve Valticích. Na základě těchto poznatků zde předkládáme možné způsoby využití zahrad, jejich inovace, propagaci, zadání pro prezentaci zahrady, využití a získávání finančních zdrojů pro chod a rozvoj zahrady a v neposlední řadě zapojení do sítě zahrad, jež je jedním z nejdůležitějších postupů při zapojení zahrady mezi atraktivní turistické cíle.

  • Czech name

    Zahradní sítě. Marketing a management zahrad

  • Czech description

    Zahrady mohou být řízeny moderními postupy managementu a marketingu, obrací se k trvale udržitelnému turismu se zapojením místní komunity, což vede k dlouhodobému přínosu nejen zahradám, ale také dané lokalitě- podpora místní ekonomiky, kultur, tradic, výrobků. S využitím znalostí o chování návštěvníků, jejich vnímání zahrady jako služby, s využitím správné propagace, interpretace, s uměleckým citem a znalostí historie, rostlin a technologií péče o zahradu, můžeme zahrady řídit jako turistický cíl a zároveň nebo právě proto je udržovat, ochraňovat, obnovovat, rozvíjet a přinášet porozumění jejich hodnotě široké veřejnosti. V práci jsou popsány metody řízení zahrad v cizině a 10 let zkušeností svedením Bylinkové zahrady Tiree Chmelař ve Valticích. Na základě těchto poznatků zde předkládáme možné způsoby využití zahrad, jejich inovace, propagaci, zadání pro prezentaci zahrady, využití a získávání finančních zdrojů pro chod a rozvoj zahrady a v neposlední řadě zapojení do sítě zahrad, jež je jedním z nejdůležitějších postupů při zapojení zahrady mezi atraktivní turistické cíle.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AL - Art, architecture, cultural heritage

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/DF11P01OVV019" target="_blank" >DF11P01OVV019: Landscape architecture's methods and tools for spatial development</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7509-392-9

  • Number of pages

    87

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book