All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Disorders of communication among pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00150352" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00150352 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poruchy komunikace u žáků

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o problematice poruch komunikace u žáků v období povinné školní docházky. Nejprve se zmíníme o významu komunikace pro život jedince. Úroveň komunikačních dovedností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností žáka ve škole. Komunikačně zdatný žák má menší problémy při zvládání školních povinností. To ostatně platí i pro dospělost. Ne vždy je ale komunikace bezproblémová. Komunikační schopnosti mohou být narušeny, mohou se objevit poruchy komunikace. V článku budou zmíněny nejčastější poruchy. Snahou bude také naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.

  • Czech name

    Poruchy komunikace u žáků

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o problematice poruch komunikace u žáků v období povinné školní docházky. Nejprve se zmíníme o významu komunikace pro život jedince. Úroveň komunikačních dovedností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností žáka ve škole. Komunikačně zdatný žák má menší problémy při zvládání školních povinností. To ostatně platí i pro dospělost. Ne vždy je ale komunikace bezproblémová. Komunikační schopnosti mohou být narušeny, mohou se objevit poruchy komunikace. V článku budou zmíněny nejčastější poruchy. Snahou bude také naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.

  • ISBN

    978-80-7368-766-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article