Disorders of communication among pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00150352" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00150352 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poruchy komunikace u žáků
Original language description
Příspěvek pojednává o problematice poruch komunikace u žáků v období povinné školní docházky. Nejprve se zmíníme o významu komunikace pro život jedince. Úroveň komunikačních dovedností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností žáka ve škole. Komunikačně zdatný žák má menší problémy při zvládání školních povinností. To ostatně platí i pro dospělost. Ne vždy je ale komunikace bezproblémová. Komunikační schopnosti mohou být narušeny, mohou se objevit poruchy komunikace. V článku budou zmíněny nejčastější poruchy. Snahou bude také naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.
Czech name
Poruchy komunikace u žáků
Czech description
Příspěvek pojednává o problematice poruch komunikace u žáků v období povinné školní docházky. Nejprve se zmíníme o významu komunikace pro život jedince. Úroveň komunikačních dovedností je ve velmi úzkém vztahu s úspěšností žáka ve škole. Komunikačně zdatný žák má menší problémy při zvládání školních povinností. To ostatně platí i pro dospělost. Ne vždy je ale komunikace bezproblémová. Komunikační schopnosti mohou být narušeny, mohou se objevit poruchy komunikace. V článku budou zmíněny nejčastější poruchy. Snahou bude také naznačit, jak je možné jednotlivé poruchy zmírnit a jakou roli by mohl mít učitel.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
ISBN
978-80-7368-766-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—