Lower secondary school graduate students' decision-making on the further course of their education and career: An analysis based on a questionnaire survey and focus groups
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00209873" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00209873 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vychova-vzdelavani.cz/rozhodovanizaku.pdf" target="_blank" >http://www.vychova-vzdelavani.cz/rozhodovanizaku.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze: analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin
Original language description
Monografie s názvem Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze s podtitulem Analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin syntetizuje teoretické a empirické poznatky vztahující se k rozhodování žáků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze a na základě vlastního výzkumného šetření přináší nové poznatky, které jsou potřebné pro edukační a poradensko-psychologickou praxi. Struktura monografie je dána úvodem, devíti kapitolami, závěrem, souhrnem v českém a anglickém jazyce, seznamy použité literatury, tabulkami a obrázky, jmenným rejstříkem a přílohami. Teoretický rámec k výzkumnému šetření je tvořen prvními dvěma kapitolami, které přinášejí syntézu vybraných teoretických a empirických poznatků o volbě další vzdělávací a profesní dráhy. V následujících sedmi kapitolách je popsána metodologie výzkumného šetření a prezentovány a diskutovány jeho výsledky. Poznatky o volbě další vzdělávací a profesní dráhy, které jso
Czech name
Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze: analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin
Czech description
Monografie s názvem Rozhodování žáků absolventských ročníků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze s podtitulem Analýza na základě dotazníkového šetření a ohniskových skupin syntetizuje teoretické a empirické poznatky vztahující se k rozhodování žáků základních škol o další vzdělávací a profesní dráze a na základě vlastního výzkumného šetření přináší nové poznatky, které jsou potřebné pro edukační a poradensko-psychologickou praxi. Struktura monografie je dána úvodem, devíti kapitolami, závěrem, souhrnem v českém a anglickém jazyce, seznamy použité literatury, tabulkami a obrázky, jmenným rejstříkem a přílohami. Teoretický rámec k výzkumnému šetření je tvořen prvními dvěma kapitolami, které přinášejí syntézu vybraných teoretických a empirických poznatků o volbě další vzdělávací a profesní dráhy. V následujících sedmi kapitolách je popsána metodologie výzkumného šetření a prezentovány a diskutovány jeho výsledky. Poznatky o volbě další vzdělávací a profesní dráhy, které jso
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7375-874-5
Number of pages
358
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—