Teffect of movement restrictions on furniture for the czech education of younger and older school age
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00210917" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00210917 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv pohybového omezení na nábytek pro vzdělávání u českých žáků mladšího a staršího školního věku
Original language description
Tento článek má napomoci k prohloubení informovanosti o problematice školního nábytku -- jeho výběru a nastavení parametrů, profesního rozvoje a získání potřebných kompetencí v oblasti profesního vzdělávání učitelů na úrovni primární a sekundární sféry.Je průlomovým a základním impulzem v nastolení jednotné metodiky hodnocení školního nábytku na území ČR. Učitel po získání výše zmíněného má být v tomto kontextu nositelem informací o vztahu školního nábytku k jedinci, už jen z toho důvodu, že každý žáks omezením má mít právo na integraci mezi své spolužáky, ale i na základě toho, že s žáky je v téměř každodenním kontaktu. Učitel respektive vzdělávací instituce (škola) je v této souvislosti i tzv. zárukou nastavení individuálních podmínek. Nepřítomnostoptimálních podmínek při používání školního nábytku může vést k zhoršení zdravotního stavu žáka a tím negativně ovlivnit jeho zdraví.
Czech name
Vliv pohybového omezení na nábytek pro vzdělávání u českých žáků mladšího a staršího školního věku
Czech description
Tento článek má napomoci k prohloubení informovanosti o problematice školního nábytku -- jeho výběru a nastavení parametrů, profesního rozvoje a získání potřebných kompetencí v oblasti profesního vzdělávání učitelů na úrovni primární a sekundární sféry.Je průlomovým a základním impulzem v nastolení jednotné metodiky hodnocení školního nábytku na území ČR. Učitel po získání výše zmíněného má být v tomto kontextu nositelem informací o vztahu školního nábytku k jedinci, už jen z toho důvodu, že každý žáks omezením má mít právo na integraci mezi své spolužáky, ale i na základě toho, že s žáky je v téměř každodenním kontaktu. Učitel respektive vzdělávací instituce (škola) je v této souvislosti i tzv. zárukou nastavení individuálních podmínek. Nepřítomnostoptimálních podmínek při používání školního nábytku může vést k zhoršení zdravotního stavu žáka a tím negativně ovlivnit jeho zdraví.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol
ISBN
978-80-7375-918-6
Number of pages of the result
22
Pages from-to
184-205
Number of pages of the book
314
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—