All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teffect of movement restrictions on furniture for the czech education of younger and older school age

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00210917" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00210917 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv pohybového omezení na nábytek pro vzdělávání u českých žáků mladšího a staršího školního věku

  • Original language description

    Tento článek má napomoci k prohloubení informovanosti o problematice školního nábytku -- jeho výběru a nastavení parametrů, profesního rozvoje a získání potřebných kompetencí v oblasti profesního vzdělávání učitelů na úrovni primární a sekundární sféry.Je průlomovým a základním impulzem v nastolení jednotné metodiky hodnocení školního nábytku na území ČR. Učitel po získání výše zmíněného má být v tomto kontextu nositelem informací o vztahu školního nábytku k jedinci, už jen z toho důvodu, že každý žáks omezením má mít právo na integraci mezi své spolužáky, ale i na základě toho, že s žáky je v téměř každodenním kontaktu. Učitel respektive vzdělávací instituce (škola) je v této souvislosti i tzv. zárukou nastavení individuálních podmínek. Nepřítomnostoptimálních podmínek při používání školního nábytku může vést k zhoršení zdravotního stavu žáka a tím negativně ovlivnit jeho zdraví.

  • Czech name

    Vliv pohybového omezení na nábytek pro vzdělávání u českých žáků mladšího a staršího školního věku

  • Czech description

    Tento článek má napomoci k prohloubení informovanosti o problematice školního nábytku -- jeho výběru a nastavení parametrů, profesního rozvoje a získání potřebných kompetencí v oblasti profesního vzdělávání učitelů na úrovni primární a sekundární sféry.Je průlomovým a základním impulzem v nastolení jednotné metodiky hodnocení školního nábytku na území ČR. Učitel po získání výše zmíněného má být v tomto kontextu nositelem informací o vztahu školního nábytku k jedinci, už jen z toho důvodu, že každý žáks omezením má mít právo na integraci mezi své spolužáky, ale i na základě toho, že s žáky je v téměř každodenním kontaktu. Učitel respektive vzdělávací instituce (škola) je v této souvislosti i tzv. zárukou nastavení individuálních podmínek. Nepřítomnostoptimálních podmínek při používání školního nábytku může vést k zhoršení zdravotního stavu žáka a tím negativně ovlivnit jeho zdraví.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol

  • ISBN

    978-80-7375-918-6

  • Number of pages of the result

    22

  • Pages from-to

    184-205

  • Number of pages of the book

    314

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter