All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How are students with mental difficulties getting on at school?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907185" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907185 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak se daří ve škole žákům s psychickými potížemi?

  • Original language description

    Text se zabývá problematikou sociálního fungování adolescentů s psychickými potížemi. Úžeji se zaměřuje na oblast vzdělávání těchto jedinců a snaží se zmapovat, nakolik psychické potíže ovlivňují jejich školní život. Výzkumná sonda je provedena na souboru adolescentů ze studie ELSPAC, posuzovány jsou relevantní indikátory z dotazníkového šetření v 15 letech. Předložené výsledky by měly vést k zamyšlení pedagogů nad přístupem k této specifické skupině žáků a jejich rodičům.

  • Czech name

    Jak se daří ve škole žákům s psychickými potížemi?

  • Czech description

    Text se zabývá problematikou sociálního fungování adolescentů s psychickými potížemi. Úžeji se zaměřuje na oblast vzdělávání těchto jedinců a snaží se zmapovat, nakolik psychické potíže ovlivňují jejich školní život. Výzkumná sonda je provedena na souboru adolescentů ze studie ELSPAC, posuzovány jsou relevantní indikátory z dotazníkového šetření v 15 letech. Předložené výsledky by měly vést k zamyšlení pedagogů nad přístupem k této specifické skupině žáků a jejich rodičům.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    13-18

  • Number of pages of the book

    299

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter