Motivation and attitudes of graduates of economically oriented universities to the work of teachers of vocational subjects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F21%3A43920799" target="_blank" >RIV/62156489:43670/21:43920799 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570579.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570579.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace a postoje absolventů ekonomicky zaměřených vysokých škol k práci učitele odborných předmětů
Original language description
V současné době se mnoho škol potýká s nedostatkem kvalitních, kvalifikovaných a snad i motivovaných učitelů. Cílem tohoto příspěvku je shrnout výsledky ankety realizované mezi účastníky programu celoživotního vzdělávání na veřejné vysoké škole, zaměřeného na získání kvalifikace učitele odborných předmětů střední školy. Respondenty byli absolventi ekonomicky zaměřených oborů vysokých škol, kteří prostřednictvím svých odpovědí vyjadřovali názory na práci učitele, motivaci k získání kvalifikace a tendenci vykonávat tuto profesi i po zkušenostech s výukou v době koronavirové pandemie.
Czech name
Motivace a postoje absolventů ekonomicky zaměřených vysokých škol k práci učitele odborných předmětů
Czech description
V současné době se mnoho škol potýká s nedostatkem kvalitních, kvalifikovaných a snad i motivovaných učitelů. Cílem tohoto příspěvku je shrnout výsledky ankety realizované mezi účastníky programu celoživotního vzdělávání na veřejné vysoké škole, zaměřeného na získání kvalifikace učitele odborných předmětů střední školy. Respondenty byli absolventi ekonomicky zaměřených oborů vysokých škol, kteří prostřednictvím svých odpovědí vyjadřovali názory na práci učitele, motivaci k získání kvalifikace a tendenci vykonávat tuto profesi i po zkušenostech s výukou v době koronavirové pandemie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Schola nova, quo vadis? 2021: Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-57-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
7-13
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Dec 3, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—