Quo vadis graduates of practical teaching?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F22%3A43922738" target="_blank" >RIV/62156489:43670/22:43922738 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570593.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570593.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Quo Vadis absolventi učitelství praktického vyučování?
Original language description
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky průzkumu zaměřeného na studijní tendence a preference absolventů bakalářského studijního programu učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Předmětem průzkumu byla problematika navazujícího magisterského studia a současná situace v této oblasti, která se stává méně příznivou, než tomu bylo ještě před několika lety. Průzkum byl realizován mezi absolventy pěti posledních ročníků studijního programu s výše uvedeným zaměřením na veřejné vysoké škole v České republice. Prostřednictvím dotazníkového šetření se podařilo získat názory od více než stovky respondentů. Výsledky naznačují, jaké množství absolventů má tendenci dále studovat v navazujících studijních programech, kolik jich případně už absolvovalo a zároveň, které vysoké školy v tomto směru preferují.
Czech name
Quo Vadis absolventi učitelství praktického vyučování?
Czech description
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky průzkumu zaměřeného na studijní tendence a preference absolventů bakalářského studijního programu učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Předmětem průzkumu byla problematika navazujícího magisterského studia a současná situace v této oblasti, která se stává méně příznivou, než tomu bylo ještě před několika lety. Průzkum byl realizován mezi absolventy pěti posledních ročníků studijního programu s výše uvedeným zaměřením na veřejné vysoké škole v České republice. Prostřednictvím dotazníkového šetření se podařilo získat názory od více než stovky respondentů. Výsledky naznačují, jaké množství absolventů má tendenci dále studovat v navazujících studijních programech, kolik jich případně už absolvovalo a zároveň, které vysoké školy v tomto směru preferují.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Schola nova, quo vadis?: Sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-59-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
8-13
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Dec 2, 2022
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—