LADDER in the Czech environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F23%3A43923521" target="_blank" >RIV/62156489:43670/23:43923521 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107" target="_blank" >https://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107" target="_blank" >10.11118/978-80-7509-922-8-0107</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
LADDER v českém prostředí
Original language description
Profese učitele je jednou z nejnáchylnějších k syndromu vyhoření. Příčiny můžeme spatřovat nejen v nenaplněných očekávání začínajících učitelů, ale už i v nejasnosti kompetencí, které by učitelé měli mít. Jedním z nástrojů, jak podpořit pedagogy v přípravě či pedagogy obecně, je LADDER ve spojení s metodou individuálního koučování. Příspěvek zasazuje teoretický rámec syndromu vyhoření u pedagogů a popisuje nástroj LADDER, včetně pilotního výzkumu realizovaného na Mendelově univerzitě v Brně metodou akčního výzkumu. Jelikož se jedná o probíhající výzkum, jsou poskytnuty pouze základní předběžné výsledky.
Czech name
LADDER v českém prostředí
Czech description
Profese učitele je jednou z nejnáchylnějších k syndromu vyhoření. Příčiny můžeme spatřovat nejen v nenaplněných očekávání začínajících učitelů, ale už i v nejasnosti kompetencí, které by učitelé měli mít. Jedním z nástrojů, jak podpořit pedagogy v přípravě či pedagogy obecně, je LADDER ve spojení s metodou individuálního koučování. Příspěvek zasazuje teoretický rámec syndromu vyhoření u pedagogů a popisuje nástroj LADDER, včetně pilotního výzkumu realizovaného na Mendelově univerzitě v Brně metodou akčního výzkumu. Jelikož se jedná o probíhající výzkum, jsou poskytnuty pouze základní předběžné výsledky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2022
ISBN
978-80-7509-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
107-111
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 7, 2022
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—