Using of Marketing Analysis in enterprise management considering information source
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F01%3A11200018" target="_blank" >RIV/62156489:_____/01:11200018 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62156489:_____/01:11400009
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití marketingových analýz v podnikovém managementu s jejich informačním zabezpečením
Original language description
Příspěvek uvádí některé závěry výzkumného záměru GAMSM 431100007 v oblasti analýzy marketingové činnosti v podnikovém managementu ve vybraných podnikatelských subjektech.Závěry prokazují stěžejní význam marketingových analýz pro manažerské rozhodování zejména TOP managementu.
Czech name
Využití marketingových analýz v podnikovém managementu s jejich informačním zabezpečením
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí
ISBN
80-7157-534-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
191-198
Publisher name
MZLU v Brně
Place of publication
PEF MZLU v Brně
Event location
MZLU v Brně
Event date
Mar 8, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—