New marketing strategy of Pliva -Lachema, a.s. after the integration into the Croatian concern Pliva d.d
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11500003" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11500003 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové marketingové strategie podniku Pliva - Lachema, a. s. po integraci do chorvatské společnosti Pliva d. d.
Original language description
Článek mapuje historii, popisuje historický vývoj a charakterizuje současnou situaci brněnské farmaceutické a chemické akciové společnosti PLIVA - Lachema a. s. a dále analyzuje nové marketingové strategie podniku po integraci do silné chorvatské společnosti PLIVA d. d.
Czech name
Nové marketingové strategie podniku Pliva - Lachema, a. s. po integraci do chorvatské společnosti Pliva d. d.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník referátů z mezinárodní konference Systémové řízení, Brno 2002
ISBN
80-210-2831-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
553-558
Publisher name
Ekonomicko správní fakulta Masarykovy univerzity v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jun 12, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—