The position of sales organizations on czech dairy market and their negotiating position
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A11500018" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:11500018 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postavení odbytových družstev na trhu s mlékem
Original language description
Příspěvek přibližuje postavení mlékárenských odbytových organizací, která se v poslední době stávají nedílnou součástí marketingových distribučních cest. Zaměřuje se na strukturu a činnost nejvýznamnějšího odbytového družstva na trhu s mlékem, Mlecoop. Vneposlední řadě nastiňuje názory producentů mléka a také představitelů odbytových organizací na existenci těchto sdružení.
Czech name
Postavení odbytových družstev na trhu s mlékem
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z 5. mezinárodní konference Firma a konkurenční prostředí, Marketing, obchod a právo v konkurenčním prostředí
ISBN
80-7302-029-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
156-164
Publisher name
Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 6, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—