Marketing and its Role in Economic Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F02%3A42100015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/02:42100015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku
Original language description
Příspěvek zpracovává témata související s marketingem a ekonomickým prostředím podniku. Podstata úspěšného podnikání, zpracování strategie firmy. Systémové fungování firmy, vzájemná synergie činností, kontinuita, flexibilita a dynamika marketingových činností, rozhodování v měnící se tržní situaci, porovnání plánů a marketingových aktivit a jejich využití v dalším strategickém rozhodování. Projektování marketingových strategií, koncepce vztahového marketingu. Tvorba tržně orientované logistické strategie k získání konkurenční výhody a zvýšení ziskovosti. Domácí právní a ekonomické prostředí a standardy EU, přeměny trhu, důsledky na obchod a podnikání. Integrační procesy a jejich vliv na rozvoj marketingu a obchodu. Proces globalizace a integrace.
Czech name
Marketing a jeho role ekonomickém prostředí podniku
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GK - Forestry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
GEMAN 02 -GEneral MANagement-
ISBN
80-86596-10-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
103-113
Publisher name
Ing. Petr Mikota, U Bachmače 10, 326 00 Plzeň
Place of publication
Plzeň
Event location
Mariánské Lázně
Event date
Sep 26, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—