Effective communication criteria on www dealing with customers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500015" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500015 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stanovení kritérií efektivní komunikace se zákazníkem na www
Original language description
Příspěvek se zabývá analýzou prezentací subjektů cestovního ruchu v aplikaci World Wide Web. Jsou stanoven kritéria, která by měla vést ke zkvalitnění komunikace se zákazníkem na webových stránkách. Také je stručně charakterizována strategie státní politiky v oblasti cestovního ruchu.
Czech name
Stanovení kritérií efektivní komunikace se zákazníkem na www
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník referátů z 6. Mezinárodnej konferencie doktorandov EDAMBA
ISBN
80-225-1743-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
423-427
Publisher name
Ekonomická univerzita v Bratislavě, Obchodní fakulta v Nových Zámkoch
Place of publication
Nové Zámky
Event location
Nové Zámky
Event date
Jan 1, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—