Integration Tendencies in Science Education: Opportunity or Threat for Chemistry Education?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F05%3A00001490" target="_blank" >RIV/62690094:18440/05:00001490 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrační tendence ve výuce přírodovědných předmětů: příležitost nebo hrozba pro výuku chemie?
Original language description
Diskutovány jsou otázky výhod a nevýhod integrovaných přírodovědných předmětů nebo samostatných předmětů v primárním přírodovědném vzdělávání.
Czech name
Integrační tendence ve výuce přírodovědných předmětů: příležitost nebo hrozba pro výuku chemie?
Czech description
Diskutovány jsou otázky výhod a nevýhod integrovaných přírodovědných předmětů nebo samostatných předmětů v primárním přírodovědném vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ChemZi
ISSN
1336-7242
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
1
Pages from-to
97
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—