Investigation of ICT implementation in school educational programms
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F09%3A00002593" target="_blank" >RIV/62690094:18440/09:00002593 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Průzkum implementace ICT do školních vzdělávacích programů
Original language description
Článek se zabývá implementací informačních a komunikačních technologií do školních vzdělávacích programů základních škol. Předkládá výsledky průzkumu, který navazuje na grantový projekt Ústavu primární a preprimární edukace Pedagogické fakulty UniverzityHradec Králové.
Czech name
Průzkum implementace ICT do školních vzdělávacích programů
Czech description
Článek se zabývá implementací informačních a komunikačních technologií do školních vzdělávacích programů základních škol. Předkládá výsledky průzkumu, který navazuje na grantový projekt Ústavu primární a preprimární edukace Pedagogické fakulty UniverzityHradec Králové.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0669" target="_blank" >GA406/09/0669: Evaluation of the modern technologies contributing towards forming and development university students´competences</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6/2009
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—