Flash Animation and Simulation as Supporting Means of School Chemical Experiment at the Basic School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10071473" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10071473 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/62690094:18470/11:10071473
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole
Original language description
Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů vevizuální formě, často i formou "didaktické hry". Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.
Czech name
Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole
Czech description
Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů vevizuální formě, často i formou "didaktické hry". Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Possibilities and Limits of Real and Virtual Environment Interaction in Primary Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách
ISSN
1210-3349
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
225-229
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—