All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Flash Animation and Simulation as Supporting Means of School Chemical Experiment at the Basic School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F11%3A10071473" target="_blank" >RIV/62690094:18440/11:10071473 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/62690094:18470/11:10071473

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole

  • Original language description

    Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů vevizuální formě, často i formou "didaktické hry". Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.

  • Czech name

    Flashové animace a simulace jako podpůrný nástroj školního chemického experimentu na základní škole

  • Czech description

    Využívání flashových aplikací, zejména animací a simulací experimentů, ve výuce chemie na základní škole je podle našich zkušeností významným motivačním prvkem. Žáci mají možnost se i při omezeném vybavení k laboratorní činnosti seznámit s řadou jevů vevizuální formě, často i formou "didaktické hry". Při použití počítačových animací a simulací se lze naučit pracovat s hypotézou a její verifikací i v takových podmínkách experimentu, které by ve škole nebyly proveditelné nebo byly ekonomicky náročné. Výsledky pilotních šetření v uvedené oblasti jsou součástí příspěvku.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0359" target="_blank" >GA406/09/0359: Possibilities and Limits of Real and Virtual Environment Interaction in Primary Science Education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Biologie, chemie, zeměpis : časopis pro výuku přírodovědných předmětů na základních a středních školách

  • ISSN

    1210-3349

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    20

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    225-229

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database