Comparison of manual abilities of pupils of basic practical schools and normal basic schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000254" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000254 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komparace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol
Original language description
Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na komparaci manuálních dovedností žáků ŽŠ praktických a žáků škol běžných. Výzkumu se zúčastnilo celkem 177 žáků 4. a 5. tříd (97 ZŠ praktické, 80 běžné školy) a každý z nich plnil tři úkoly s rozdílným stupněm intelektuální náročnosti. Pro sběr dat jsme využili demontážní a montážní práce, které jsou v podobném rozsahu obsahem RVP pro ZV a také jeho přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledná data byla statisticky zpracovánaa v závěrech jsou prezentovány rozdíly mezi oběma skupinami žáků jak v čase potřebném pro zvládnutí úkolu, tak ve výskytu chyb.
Czech name
Komparace manuálních dovedností žáků základních škol praktických a běžných škol
Czech description
Článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na komparaci manuálních dovedností žáků ŽŠ praktických a žáků škol běžných. Výzkumu se zúčastnilo celkem 177 žáků 4. a 5. tříd (97 ZŠ praktické, 80 běžné školy) a každý z nich plnil tři úkoly s rozdílným stupněm intelektuální náročnosti. Pro sběr dat jsme využili demontážní a montážní práce, které jsou v podobném rozsahu obsahem RVP pro ZV a také jeho přílohy upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Výsledná data byla statisticky zpracovánaa v závěrech jsou prezentovány rozdíly mezi oběma skupinami žáků jak v čase potřebném pro zvládnutí úkolu, tak ve výskytu chyb.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
neuveden
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
87-98
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—