THE ELECTRONIC FORM OF MARKETING UNIVERSITIES
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000540" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000540 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.media4u.cz/mmx32012.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mmx32012.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektronická forma marketingu vysokých škol
Original language description
Příspěvek přibližuje výzkum webových stránek českých vysokých škol. Je orientován na pohled uchazeče o studium.
Czech name
Elektronická forma marketingu vysokých škol
Czech description
Příspěvek přibližuje výzkum webových stránek českých vysokých škol. Je orientován na pohled uchazeče o studium.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
X3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
19-23
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—