Computer Support of Teaching of Engineering Subjects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000837" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000837 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Počítačová podpora výuky strojírenských předmětů
Original language description
Cílem komplexního výzkumného šetření nasazení nástrojů pro design a simulace ve výuce strojírenských předmětů je zvýšení znalostí strojírenské problematiky, konstruktérských dovedností aplikovat získané znalosti a pozitivních postojů posluchačů k uvedeným technologiím. Představený výzkum je součástí disertační práce, zaměřené na počítačovou podporu výuky odborných strojírenských předmětů. Koncepce výuky spočívá ve využívání didaktického potenciálu počítačových technologií, nasazovaných ve školním prostředí i průmyslové praxi. Nasazené nástroje představují především aplikace pro podporu konstruování ve 2D i 3D prostředí. Na virtuálních datech jsou za podpory příslušných modulů prováděny simulace a technická příprava výroby. Těžištěm prováděného výzkumuje výuka, orientovaná na řešení žákovských projektů na střední průmyslové škole a vyšší odborné škole v oborech strojírenského a informačně strojírenského zaměření. Ve výzkumu je uplatněna smíšená metodologie, spočívající v kombinování kv
Czech name
Počítačová podpora výuky strojírenských předmětů
Czech description
Cílem komplexního výzkumného šetření nasazení nástrojů pro design a simulace ve výuce strojírenských předmětů je zvýšení znalostí strojírenské problematiky, konstruktérských dovedností aplikovat získané znalosti a pozitivních postojů posluchačů k uvedeným technologiím. Představený výzkum je součástí disertační práce, zaměřené na počítačovou podporu výuky odborných strojírenských předmětů. Koncepce výuky spočívá ve využívání didaktického potenciálu počítačových technologií, nasazovaných ve školním prostředí i průmyslové praxi. Nasazené nástroje představují především aplikace pro podporu konstruování ve 2D i 3D prostředí. Na virtuálních datech jsou za podpory příslušných modulů prováděny simulace a technická příprava výroby. Těžištěm prováděného výzkumuje výuka, orientovaná na řešení žákovských projektů na střední průmyslové škole a vyšší odborné škole v oborech strojírenského a informačně strojírenského zaměření. Ve výzkumu je uplatněna smíšená metodologie, spočívající v kombinování kv
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Information and communication technology in education 2012
ISBN
978-80-7464-136-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
21
Pages from-to
50-70
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Rožnov pod Radhoštěm
Event date
Sep 11, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—