All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Computer Support of Teaching of Engineering Subjects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F12%3A50000837" target="_blank" >RIV/62690094:18440/12:50000837 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počítačová podpora výuky strojírenských předmětů

  • Original language description

    Cílem komplexního výzkumného šetření nasazení nástrojů pro design a simulace ve výuce strojírenských předmětů je zvýšení znalostí strojírenské problematiky, konstruktérských dovedností aplikovat získané znalosti a pozitivních postojů posluchačů k uvedeným technologiím. Představený výzkum je součástí disertační práce, zaměřené na počítačovou podporu výuky odborných strojírenských předmětů. Koncepce výuky spočívá ve využívání didaktického potenciálu počítačových technologií, nasazovaných ve školním prostředí i průmyslové praxi. Nasazené nástroje představují především aplikace pro podporu konstruování ve 2D i 3D prostředí. Na virtuálních datech jsou za podpory příslušných modulů prováděny simulace a technická příprava výroby. Těžištěm prováděného výzkumuje výuka, orientovaná na řešení žákovských projektů na střední průmyslové škole a vyšší odborné škole v oborech strojírenského a informačně strojírenského zaměření. Ve výzkumu je uplatněna smíšená metodologie, spočívající v kombinování kv

  • Czech name

    Počítačová podpora výuky strojírenských předmětů

  • Czech description

    Cílem komplexního výzkumného šetření nasazení nástrojů pro design a simulace ve výuce strojírenských předmětů je zvýšení znalostí strojírenské problematiky, konstruktérských dovedností aplikovat získané znalosti a pozitivních postojů posluchačů k uvedeným technologiím. Představený výzkum je součástí disertační práce, zaměřené na počítačovou podporu výuky odborných strojírenských předmětů. Koncepce výuky spočívá ve využívání didaktického potenciálu počítačových technologií, nasazovaných ve školním prostředí i průmyslové praxi. Nasazené nástroje představují především aplikace pro podporu konstruování ve 2D i 3D prostředí. Na virtuálních datech jsou za podpory příslušných modulů prováděny simulace a technická příprava výroby. Těžištěm prováděného výzkumuje výuka, orientovaná na řešení žákovských projektů na střední průmyslové škole a vyšší odborné škole v oborech strojírenského a informačně strojírenského zaměření. Ve výzkumu je uplatněna smíšená metodologie, spočívající v kombinování kv

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Information and communication technology in education 2012

  • ISBN

    978-80-7464-136-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    21

  • Pages from-to

    50-70

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Event date

    Sep 11, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article