All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Children´s literaturein foreign language teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50002319" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50002319 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Literatura pro děti a mládež ve výuce cizích jazyků

  • Original language description

    Odborná monografie se snaží nastínit obecné aspekty literatury pro děti a mládež a zároveň se věnuje problému charakteristiky, funkce a postavení v literárním systému. Z pedagogicko-psychologického aspektu je stručně zmíněn vývoj jedince s důrazem na kognitivní rozvoj člověka. Pro aplikaci textů literatury pro děti a mládež ve výuce cizích jazyků (anglický, německý, francouzský, ruský jazyk) jsou vyžadována specifická didakticko-metodická kritéria, jejichž nastínění tvoří nedílnou součást knihy. Součástí první části knihy je též kapitola čtecí aspekt, který tvoří důležitý komponent v didaktice cizích jazyků. Druá část publikace je rozčleněna do kapitol, které na jedné straně korespondují s vybranými literárními žánry typickými pro dětského čtenáře (pohádka, komiks, dobrodružný román, epika pro děti, dívčí román, básnická tvorba pro děti a mládež) a na straně druhé jsou zařazeny i typy publikací, se kterými je konfrontován dětský čtenář a zároveň jsou využívány ve výuce cizích jazyků ja

  • Czech name

    Literatura pro děti a mládež ve výuce cizích jazyků

  • Czech description

    Odborná monografie se snaží nastínit obecné aspekty literatury pro děti a mládež a zároveň se věnuje problému charakteristiky, funkce a postavení v literárním systému. Z pedagogicko-psychologického aspektu je stručně zmíněn vývoj jedince s důrazem na kognitivní rozvoj člověka. Pro aplikaci textů literatury pro děti a mládež ve výuce cizích jazyků (anglický, německý, francouzský, ruský jazyk) jsou vyžadována specifická didakticko-metodická kritéria, jejichž nastínění tvoří nedílnou součást knihy. Součástí první části knihy je též kapitola čtecí aspekt, který tvoří důležitý komponent v didaktice cizích jazyků. Druá část publikace je rozčleněna do kapitol, které na jedné straně korespondují s vybranými literárními žánry typickými pro dětského čtenáře (pohádka, komiks, dobrodružný román, epika pro děti, dívčí román, básnická tvorba pro děti a mládež) a na straně druhé jsou zařazeny i typy publikací, se kterými je konfrontován dětský čtenář a zároveň jsou využívány ve výuce cizích jazyků ja

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7435-393-2

  • Number of pages

    159

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS book