All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of activities supporting professional development and their perceived obstacles by teachers of primary and secondary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F16%3A50004804" target="_blank" >RIV/62690094:18440/16:50004804 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2016.316" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2016.316</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2016.316" target="_blank" >10.14712/23362189.2016.316</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití aktivit podporujících profesní rozvoj a vnímání jejich překážek učiteli základních a středních škol

  • Original language description

    V souvislosti s výsledky mezinárodního šetření TALIS 2013, se snahou o zavedení kariérního řádu a s důrazem na profesní rozvoj pedagogických pracovníků nabývají na významu otázky, jak se profesně rozvíjejí současní učitelé v ČR, jaké využívají aktivity podporující jejich profesní rozvoj a v čem vidí překážky svého profesního rozvoje. V příspěvku jsou představeny výsledky dotazníkového šetření. Studie prezentuje rozdíly u učitelů základních a středních škol v preferenci aktivit podporujících jejich profesní rozvoj v závislosti na typu školy, kde působí, genderu učitelů a délce pedagogické praxe. Jako nejvýznamnější překážku uváděli učitelé kolizi aktivit profesního rozvoje se svým rozvrhem.

  • Czech name

    Využití aktivit podporujících profesní rozvoj a vnímání jejich překážek učiteli základních a středních škol

  • Czech description

    V souvislosti s výsledky mezinárodního šetření TALIS 2013, se snahou o zavedení kariérního řádu a s důrazem na profesní rozvoj pedagogických pracovníků nabývají na významu otázky, jak se profesně rozvíjejí současní učitelé v ČR, jaké využívají aktivity podporující jejich profesní rozvoj a v čem vidí překážky svého profesního rozvoje. V příspěvku jsou představeny výsledky dotazníkového šetření. Studie prezentuje rozdíly u učitelů základních a středních škol v preferenci aktivit podporujících jejich profesní rozvoj v závislosti na typu školy, kde působí, genderu učitelů a délce pedagogické praxe. Jako nejvýznamnější překážku uváděli učitelé kolizi aktivit profesního rozvoje se svým rozvrhem.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    66

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

    408-426

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database