All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

MASCULINE CODE AND READING ACTIVITY ISSUES IN BOYS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F18%3A50014360" target="_blank" >RIV/62690094:18440/18:50014360 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2018_8.pdf" target="_blank" >http://www.pegasjournal.eu/files/Pegas1_2018_8.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18355/PG.2018.7.1.8" target="_blank" >10.18355/PG.2018.7.1.8</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Maskulinní kód a problematiky čtenářství chlapců

  • Original language description

    Jak vyplývá z mnohých testování čtenářské gramotnosti, výzkumů obliby čtení jako aktivity u dětské, adolescentní i dospělé populace, v téměř ve všech zemích světa se projevuje významný rozdíl mezi pohlavími a to vždy v neprospěch chlapců či mužů. V textu příspěvku shrnujeme podstatné výsledky relevantních testování a výzkumů na toto téma z posledních let, které ilustrují rozsah problému. V následující části prezentujeme výsledky svého kvalitativně zaměřeného výzkumu orientovaného především na čtenářství dospívajících chlapců.

  • Czech name

    Maskulinní kód a problematiky čtenářství chlapců

  • Czech description

    Jak vyplývá z mnohých testování čtenářské gramotnosti, výzkumů obliby čtení jako aktivity u dětské, adolescentní i dospělé populace, v téměř ve všech zemích světa se projevuje významný rozdíl mezi pohlavími a to vždy v neprospěch chlapců či mužů. V textu příspěvku shrnujeme podstatné výsledky relevantních testování a výzkumů na toto téma z posledních let, které ilustrují rozsah problému. V následující části prezentujeme výsledky svého kvalitativně zaměřeného výzkumu orientovaného především na čtenářství dospívajících chlapců.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Slavonic pedagogical studies journal

  • ISSN

    1339-8660

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    91-100

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database