All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pre-service Teacher Preparation in Russian Language as a Currently Taught Subject

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016278" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf" target="_blank" >https://www.lipka.cz/soubory/uhk_civis_ucitelske-studijni-programy_web--f11961.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelství ruského jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Original language description

    Kapitola pojednává o možnostech využití rusistických disciplín v přípravě budoucích učitelů ruského jazyka a literatury pro formování občanských a sociálních kompetencí, zejména pak kompetence k odpovědnému chování vůči přírodě a lidem. Nejprve seznamuje s obory připravujícími budoucí ruštináře na univerzitě Hradec Králové a stručně je popisuje, uvádí, jaké prvky enviromentální výchovy, globální rozvojové výchovy a výchovy k trvale udržitelnému rozvoji již nyní jednotlivé předměty obsahují. Ve své druhé části se pak kapitola zamýšlí nad tím, jaký je potenciál jednotlivých disciplín pro ještě širší jejich uplatnění při formování uvedených občanských a sociálních kompetencí.

  • Czech name

    Učitelství ruského jazyka jako všeobecně-vzdělávacího předmětu

  • Czech description

    Kapitola pojednává o možnostech využití rusistických disciplín v přípravě budoucích učitelů ruského jazyka a literatury pro formování občanských a sociálních kompetencí, zejména pak kompetence k odpovědnému chování vůči přírodě a lidem. Nejprve seznamuje s obory připravujícími budoucí ruštináře na univerzitě Hradec Králové a stručně je popisuje, uvádí, jaké prvky enviromentální výchovy, globální rozvojové výchovy a výchovy k trvale udržitelnému rozvoji již nyní jednotlivé předměty obsahují. Ve své druhé části se pak kapitola zamýšlí nad tím, jaký je potenciál jednotlivých disciplín pro ještě širší jejich uplatnění při formování uvedených občanských a sociálních kompetencí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Bílek, M. a kol. Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí

  • ISBN

    978-80-7435-755-8

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    190-199

  • Number of pages of the book

    267

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • UT code for WoS chapter