Student evaluation of teaching using CEQ questionnaire: analysis of foreign experience
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F19%3A50016516" target="_blank" >RIV/62690094:18440/19:50016516 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00216208:11410/19:10416137
Result on the web
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13258" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/13258</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2019-3-290" target="_blank" >10.5817/PedOr2019-3-290</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností
Original language description
Přehledová studie si klade za cíl představit jeden z celosvětově nejvyužívanějších dotazníků k hodnocení výuky studenty, Course Experience Questionnaire (CEQ). V úvodním oddíle studie seznamuje s teoretickým zázemím vzniku a úprav dotazníku. Na základě analýzy 103 empirických a přehledových studií popisujících zkušenosti s tvorbou, ověřováním i využíváním dotazníku v různých vzdělávacích kontextech a ve více než 20 zemích světa přináší doklady o jeho psychometrických vlastnostech a možnostech využití. Diskutován je potenciální přínos dotazníku pro studentské evaluace v aktuálních podmínkách českého vysokého školství.
Czech name
Studentská hodnocení výuky s využitím dotazníku CEQ: analýza zahraničních zkušeností
Czech description
Přehledová studie si klade za cíl představit jeden z celosvětově nejvyužívanějších dotazníků k hodnocení výuky studenty, Course Experience Questionnaire (CEQ). V úvodním oddíle studie seznamuje s teoretickým zázemím vzniku a úprav dotazníku. Na základě analýzy 103 empirických a přehledových studií popisujících zkušenosti s tvorbou, ověřováním i využíváním dotazníku v různých vzdělávacích kontextech a ve více než 20 zemích světa přináší doklady o jeho psychometrických vlastnostech a možnostech využití. Diskutován je potenciální přínos dotazníku pro studentské evaluace v aktuálních podmínkách českého vysokého školství.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
29
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
46
Pages from-to
290-335
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—