Cultural differences and their influence on art students' conceptions of creativity: an art-based research study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F24%3A50022005" target="_blank" >RIV/62690094:18440/24:50022005 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.ku.sk/katolicka-univerzita-v-ruzomberku/univerzitna-kniznica/sluzby/doi/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok/2024-04/kulturni-rozdily-a-jejich-vliv-na-pojeti-tvorivosti-u-studentu-vytvarneho-oboru-vyzkumna-studie-zalozena-na-umeni.html" target="_blank" >https://www.ku.sk/katolicka-univerzita-v-ruzomberku/univerzitna-kniznica/sluzby/doi/studia-scientifica-facultatis-paedagogicae-universitas-catholica-ruzomberok/2024-04/kulturni-rozdily-a-jejich-vliv-na-pojeti-tvorivosti-u-studentu-vytvarneho-oboru-vyzkumna-studie-zalozena-na-umeni.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2024.23.4.168-177" target="_blank" >10.54937/ssf.2024.23.4.168-177</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kulturní rozdíly a jejich vliv na pojetí tvořivosti u studentů výtvarného oboru: Výzkumná studie založená na umění
Original language description
Tvořivost je konstrukt utvářený společností, její historií a hodnotami. Globálně panuje shoda ohledně významu tvořivosti pro společnost, ekonomiku i jedince. Kulturní kontext přesto hraje významnou roli při popisu charakteristik tvořivosti. Příspěvek seznamuje s výstupy studie zaměřené na shody a rozdíly v tvořivém sebepojetí u studentů výtvarného oboru na ose USA-Česká republika-Taiwan. Studie přispívá k pochopení odlišných fazet tvořivosti a jejich významu pro utváření tvořivého sebepojetí jedince. Inspiruje zvláště didaktické disciplíny při podpoře tvořivosti nejen v expresivních oborech.
Czech name
Kulturní rozdíly a jejich vliv na pojetí tvořivosti u studentů výtvarného oboru: Výzkumná studie založená na umění
Czech description
Tvořivost je konstrukt utvářený společností, její historií a hodnotami. Globálně panuje shoda ohledně významu tvořivosti pro společnost, ekonomiku i jedince. Kulturní kontext přesto hraje významnou roli při popisu charakteristik tvořivosti. Příspěvek seznamuje s výstupy studie zaměřené na shody a rozdíly v tvořivém sebepojetí u studentů výtvarného oboru na ose USA-Česká republika-Taiwan. Studie přispívá k pochopení odlišných fazet tvořivosti a jejich významu pro utváření tvořivého sebepojetí jedince. Inspiruje zvláště didaktické disciplíny při podpoře tvořivosti nejen v expresivních oborech.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
23
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
10
Pages from-to
168-177
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—