MULTIMEDIA APPLICATION: OPTIMALIZATION OF EDUCATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F08%3A00002293" target="_blank" >RIV/62690094:18450/08:00002293 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Multimediální aplikace: zvyšování kvality vzdělávání
Original language description
V článku se zamýšlíme nad významem a přínosem využití multimediálních aplikací ve studiu. Na několika příkladech ilustrujeme vhodnost jejich zařazení do výuky, především pro znázorňování, vizualizaci a testování přednášené látky. Zdůrazníme též výhody uplatnění digitálních vzdělávacích objektů při přípravě studijních materiálů i celého prostředí tyto materiály obsahující.
Czech name
Multimediální aplikace: zvyšování kvality vzdělávání
Czech description
V článku se zamýšlíme nad významem a přínosem využití multimediálních aplikací ve studiu. Na několika příkladech ilustrujeme vhodnost jejich zařazení do výuky, především pro znázorňování, vizualizaci a testování přednášené látky. Zdůrazníme též výhody uplatnění digitálních vzdělávacích objektů při přípravě studijních materiálů i celého prostředí tyto materiály obsahující.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dištančné vzdelávanie v aplikovanej informatike : zborník príspevkov z konferencie s medzinárodnou účasťou
ISBN
978-80-8094-317-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra, Slovensko
Event date
May 29, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—