All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

On-line Marketing in Nonprofit Organization: Website Analysis of Organizations in Královéhradecký Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866678" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43866678 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://socstudia.fss.muni.cz/" target="_blank" >http://socstudia.fss.muni.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje

  • Original language description

    Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketin

  • Czech name

    On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje

  • Czech description

    Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketin

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Regional Disparity Management</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociální studia

  • ISSN

    1214-813X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    99-112

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database