On-line Marketing in Nonprofit Organization: Website Analysis of Organizations in Královéhradecký Region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A43866678" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:43866678 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://socstudia.fss.muni.cz/" target="_blank" >http://socstudia.fss.muni.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje
Original language description
Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketin
Czech name
On-line marketing v neziskové organizaci: Analýza webových stránek organizací Královéhradeckého kraje
Czech description
Internet představuje pro neziskové organizace bezprecedentní a vysoce nákladově efektivní příležitost k vybudování a zlepšení vztahů s podporovateli, dobrovolníky, klienty a společností, které sloužít (Hart 2006). Hlavním cílem studie je zmapovat současnou úroveň on-line marketingu ve 182 neziskových organizací Královéhradeckého kraje, a to prostřednictvím obsahové analýzy jejich webových stránek. Pro naplnění cíle bylo formulováno pět následujících výzkumných otázek. VO1: Jaký je podíl neziskových organizací s dostupnou webovou stránkou? Jaká je úroveň přístupnosti webových stránek, intuitivnosti webových adres a aktuálnosti webů? VO2: Jak je na stránkách prezentováno poslání organizace? VO3: Jak webová stránka podporuje on-line dárcovství neziskové organizaci? VO4: Jak webová stránka podporuje partnerství mezi organizací a veřejností(např. dlouhodobé vztahy, nefinanční pomoc, odborné konzultace, dobrovolnictví a zapojení v sociálních sítích)? VO5: Jakou úroveň kvality online marketin
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WD-48-07-1" target="_blank" >WD-48-07-1: Regional Disparity Management</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sociální studia
ISSN
1214-813X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
99-112
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—