All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

E-learnig and approaches to its individualization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F12%3A50001297" target="_blank" >RIV/62690094:18450/12:50001297 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    E-learning a možnosti jeho individualizace

  • Original language description

    Článek je věnován tématu proces učení se s podporou ICT na základě detekovaného stylu učení. Popisuje průběh výzkumu, jehož cílem je prokázat, že individualizace studia prováděná na uvedeném principu vede k lepším výsledkům učení. Na základě pojetí stylůučení dle C. A. Johnstonové byl proveden pedagogický experiment založený na výuce ve třech modifikacích online kurzu v LMS Blackboard. Výzkumnou skupinu tvořili studenti čtyř fakult Univerzity Hradec Králové. Výstupem projektu bude flexibilní model výuky reflektující individuální charakteristiky studentů v oblasti preferovaného stylu učení.

  • Czech name

    E-learning a možnosti jeho individualizace

  • Czech description

    Článek je věnován tématu proces učení se s podporou ICT na základě detekovaného stylu učení. Popisuje průběh výzkumu, jehož cílem je prokázat, že individualizace studia prováděná na uvedeném principu vede k lepším výsledkům učení. Na základě pojetí stylůučení dle C. A. Johnstonové byl proveden pedagogický experiment založený na výuce ve třech modifikacích online kurzu v LMS Blackboard. Výzkumnou skupinu tvořili studenti čtyř fakult Univerzity Hradec Králové. Výstupem projektu bude flexibilní model výuky reflektující individuální charakteristiky studentů v oblasti preferovaného stylu učení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F10%2F0632" target="_blank" >GAP407/10/0632: A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    eLearning 2012 : sborník příspěvků z konference a soutěže

  • ISBN

    978-80-7435-228-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    132-137

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 6, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article